Tittar in här
Mellan missfall & graviditet
  1. Annanym
    #1

    Tittar in här

    Jag tittar in här och säger Hej, hoppas att jag är precis där Mellan missfall och graviditet. Vi längtar efter en trea men när de väl sätter sig fast vill de ändå inte stanna kvar.

    Ett MA 0801 och ett MA 0901.

    Jag skrapades 090210 och nu har mensen kommit med buller o bång.

    Någon som vet att första mensen efter skrapning/eller mf brukar vara extra rejäl?????
  2. 1
    Tittar in här Jag tittar in här och säger Hej, hoppas att jag är precis där Mellan missfall och graviditet. Vi längtar efter en trea men när de väl sätter sig fast vill de ändå inte stanna kvar.

    Ett MA 0801 och ett MA 0901.

    Jag skrapades 090210 och nu har mensen kommit med buller o bång.

    Någon som vet att första mensen efter skrapning/eller mf brukar vara extra rejäl?????
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Efter min skrapning i juli hade jag en ganska normal första mens. Ingen extra rikklig blödning alltså. Vid mitt andra missfall i november skötte sig kroppen själv och jag behövde inte åka in men första mensen kom tidigare än normalt, höll bara på i 4 dagar och liknade mer avslag än mens.

    Dessutom hade jag ÄL på dag 12 och sedan mens igen (som avslag) på dag 19 som bara varade i tre dagar. Mycket konstigt med andra ord så det är svårt att säga om din extra rikliga blödning är normal eller ej.

    Skönt i alla fall att kroppen läkt och att allt fungerar igen

    kram
  4. 2
    Efter min skrapning i juli hade jag en ganska normal första mens. Ingen extra rikklig blödning alltså. Vid mitt andra missfall i november skötte sig kroppen själv och jag behövde inte åka in men första mensen kom tidigare än normalt, höll bara på i 4 dagar och liknade mer avslag än mens.

    Dessutom hade jag ÄL på dag 12 och sedan mens igen (som avslag) på dag 19 som bara varade i tre dagar. Mycket konstigt med andra ord så det är svårt att säga om din extra rikliga blödning är normal eller ej.

    Skönt i alla fall att kroppen läkt och att allt fungerar igen

    kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Jag gjorde en skrapning 30 januari i år och förra måndagen kom min mens, också med buller och bång. Jag blödde ända tills i fredags, brukar bara ha 2 dagar. Så nog kan det vara så, men det är säkert olika för alla.

    Hoppas som du att vi är mellan missfall och graviditet. Lycka till.
  6. 3
    Jag gjorde en skrapning 30 januari i år och förra måndagen kom min mens, också med buller och bång. Jag blödde ända tills i fredags, brukar bara ha 2 dagar. Så nog kan det vara så, men det är säkert olika för alla.

    Hoppas som du att vi är mellan missfall och graviditet. Lycka till.
  7. Flippen med två
    #4
    min var extrem ja...m´kt blod, klumpig o varade 2 dagar längre än vanligt...kroppen ska väl renas"?
  8. 4
    min var extrem ja...m´kt blod, klumpig o varade 2 dagar längre än vanligt...kroppen ska väl renas"?

Liknande trådar

  1. Tittar ni, eller tittar bort?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 16:01
  2. Tittar in...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 23:49
  3. Tittar in
    By A_Cei in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-08, 16:56
  4. VAR tittar ni
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 14:23
  5. Tittar era 00:or på
    By Kulan in forum _00 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 13:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar