Kalasdebut
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Kalasdebut

    I dag har Sara varit på sitt första kalas, där hon inte är kompis via oss vuxna, eller kusin. Hon har varit spänd på det hela veckan, så vi var nästan rädda att det skulle bli pannkaka av alltihop, men hon hade SÅ kul! Fick dansa med favoriten L (och pussade honom på munnen när han kom- hon är ju helt kär min dotter!) Bild på hennes kalasutstyrsel fiinns i min blogg (hon skiljde sig en del från kalasprinsessorna kan man säga) Tofsar lyckades jag lura på henne i alla fall . Har era barn varit på många kalas? Vi har inte haft kalas förrän i femårsåldern, men det verkar vara olika och efter det här tror jag nog att det kommer att bli fyraårskalas i alla fall, för Sara har redan börjat prata om när det är hennes tur
  2. 1
    Kalasdebut I dag har Sara varit på sitt första kalas, där hon inte är kompis via oss vuxna, eller kusin. Hon har varit spänd på det hela veckan, så vi var nästan rädda att det skulle bli pannkaka av alltihop, men hon hade SÅ kul! Fick dansa med favoriten L (och pussade honom på munnen när han kom- hon är ju helt kär min dotter!) Bild på hennes kalasutstyrsel fiinns i min blogg (hon skiljde sig en del från kalasprinsessorna kan man säga) Tofsar lyckades jag lura på henne i alla fall . Har era barn varit på många kalas? Vi har inte haft kalas förrän i femårsåldern, men det verkar vara olika och efter det här tror jag nog att det kommer att bli fyraårskalas i alla fall, för Sara har redan börjat prata om när det är hennes tur
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    oh, vad söt och förväntansfull hon ser ut Vad roligt att det blev så lyckat hon förväntade sig. Kul att se att även tjejer killar Blixten o Sally. Jesper har en flickvän som heter Sally, som är en blå bil!!!
  4. 2
    oh, vad söt och förväntansfull hon ser ut Vad roligt att det blev så lyckat hon förväntade sig. Kul att se att även tjejer killar Blixten o Sally. Jesper har en flickvän som heter Sally, som är en blå bil!!!
  5. S-mamman
    #3
    Åh söta!
    Och vad gulligt med en pojkvän redan i så tidig ålder.
    Leah har inte varit på nåt kalas, granntjejen skulle haft i januari men sen blev alla sjuka och så blev det inte nåt. Men hon hade kalas själv då hon fyllde 3 med ett par granntjejer och sina kusiner.
  6. 3
    Åh söta!
    Och vad gulligt med en pojkvän redan i så tidig ålder.
    Leah har inte varit på nåt kalas, granntjejen skulle haft i januari men sen blev alla sjuka och så blev det inte nåt. Men hon hade kalas själv då hon fyllde 3 med ett par granntjejer och sina kusiner.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Så söt...

    hon är! Perfekta kalaskläder Här önskas det mest klänningar och rosa saker, vet inte hur det har blivit så för jag köper inget rosa och vägrar sätta på henne rosa men får hon välja så blir det det ändå.... *suck*

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  8. 4
    Så söt... hon är! Perfekta kalaskläder Här önskas det mest klänningar och rosa saker, vet inte hur det har blivit så för jag köper inget rosa och vägrar sätta på henne rosa men får hon välja så blir det det ändå.... *suck*

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5

    Vilken kalas-tjej!

    Vad skönt att hon inte är en prinsess-tjej tycker jag Storasyster här var helt hopplös i ganska många år, vi införde en "byxdag" i veckan bara för att få använda alla sköna mjuka byxor hon hade! Nu är den tiden förbi och det ska vara sköna kläder som inte "knölar" och helst är lite coola.
    Nicolai har varit på några kalas, många av våra vänner har precis som oss inte släktingar i närheten och då får vännerna komma på födelsedagskalas. Han hade eget kalas när han fyllde 3, med 3 inbjudna vänner, bl.a "flickvännen" Nicole (hur gulligt är inte det; Nicolai&Nicole). Fast nu verkar kärleken har svalnat en aning, de leker jättebra men är inte så pussiga som förut!
    Moka m Liv -02 o Nicolai -05
    -------------------------------------
  10. 5
    Vilken kalas-tjej! Vad skönt att hon inte är en prinsess-tjej tycker jag Storasyster här var helt hopplös i ganska många år, vi införde en "byxdag" i veckan bara för att få använda alla sköna mjuka byxor hon hade! Nu är den tiden förbi och det ska vara sköna kläder som inte "knölar" och helst är lite coola.
    Nicolai har varit på några kalas, många av våra vänner har precis som oss inte släktingar i närheten och då får vännerna komma på födelsedagskalas. Han hade eget kalas när han fyllde 3, med 3 inbjudna vänner, bl.a "flickvännen" Nicole (hur gulligt är inte det; Nicolai&Nicole). Fast nu verkar kärleken har svalnat en aning, de leker jättebra men är inte så pussiga som förut!

Liknande trådar

  1. Kalasdebut
    By fru_bill in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 09:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar