Livstecken
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Livstecken

    Jag läser ibland men hinner inte skriva så mycket. Det är ju mycket som ska hinnas med under den lilla lediga tiden man har efter jobbet. Men det funkar iallafall jättebra att jobba heltid. Barnen går långa dagar på dagis men jag märker att de verkligen stormtrivs. Det känns så himla skönt att man vet att de har det superbra och roligt på dagis. Sen blir de ju extra gosiga när man är hemma och jag känner att jag har mer tålamod med dem nu när man fått mindre tid för dem. Så det här ekorrhjulet funkar faktiskt ganska bra även om att vara hemma hade ju varit ännu bättre! Eller jobba litegrann då och då när man känner för det hade väl varit det optimala.

    Hoppas ni alla mår bra och även era små (och stora!).

    Kram från mig!!
  2. 1
    Livstecken Jag läser ibland men hinner inte skriva så mycket. Det är ju mycket som ska hinnas med under den lilla lediga tiden man har efter jobbet. Men det funkar iallafall jättebra att jobba heltid. Barnen går långa dagar på dagis men jag märker att de verkligen stormtrivs. Det känns så himla skönt att man vet att de har det superbra och roligt på dagis. Sen blir de ju extra gosiga när man är hemma och jag känner att jag har mer tålamod med dem nu när man fått mindre tid för dem. Så det här ekorrhjulet funkar faktiskt ganska bra även om att vara hemma hade ju varit ännu bättre! Eller jobba litegrann då och då när man känner för det hade väl varit det optimala.

    Hoppas ni alla mår bra och även era små (och stora!).

    Kram från mig!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Hej, kul att se dig här igen!

    Det här med det berömda ekorrhjulet - kan det inte vara så att det finns olika ekorrar? Och olika snabba/stora/jobbiga hjul? Jag är definitivt en ekorre i ett hjul, men jag är en glad ekorre som trivs.

    Och visst är det roligt att se att barnen trivs i barnomsorg. Min lille E trivs så bra att han nästan blir ledsen när han frågar på helgen om vi ska gå till vavv-vavv (de har en stor hund hos dagmamman). Och det känns nästan dumt att vi är hemma med honom en dag var under veckan, M och jag. Allt E vill är att träffa vavv-vavv och Tinda, en treåring som älskar Elmer och pysslar om honom dagarna i ända (undrar om det kommer ett hjärta om jag skriver så här: :love: ?)

    Hoppas vi får se dig här oftare framöver, kram!
  4. 2
    Hej, kul att se dig här igen!

    Det här med det berömda ekorrhjulet - kan det inte vara så att det finns olika ekorrar? Och olika snabba/stora/jobbiga hjul? Jag är definitivt en ekorre i ett hjul, men jag är en glad ekorre som trivs.

    Och visst är det roligt att se att barnen trivs i barnomsorg. Min lille E trivs så bra att han nästan blir ledsen när han frågar på helgen om vi ska gå till vavv-vavv (de har en stor hund hos dagmamman). Och det känns nästan dumt att vi är hemma med honom en dag var under veckan, M och jag. Allt E vill är att träffa vavv-vavv och Tinda, en treåring som älskar Elmer och pysslar om honom dagarna i ända (undrar om det kommer ett hjärta om jag skriver så här: :love: ?)

    Hoppas vi får se dig här oftare framöver, kram!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Vad skönt att höra att allt flyter på!
    Ekorr hjulet funkar väl-beroende på "allt annat"-vilka förutsättningar man har men jätte skönt att det känns ok för dig!
    Kram!
  6. 3
    Vad skönt att höra att allt flyter på!
    Ekorr hjulet funkar väl-beroende på "allt annat"-vilka förutsättningar man har men jätte skönt att det känns ok för dig!
    Kram!
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Kram tillbaka! Fortsätt höra av dig, kul att inte förlora kontakten! Jag har också minimalt med tid sen jag började jobba, har jag märkt
  8. 4
    Kram tillbaka! Fortsätt höra av dig, kul att inte förlora kontakten! Jag har också minimalt med tid sen jag började jobba, har jag märkt

Liknande trådar

  1. Livstecken
    By "Es mamma" in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 21:58
  2. Livstecken
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 12:13
  3. Livstecken..
    By Nidavi in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 23:29
  4. Livstecken
    By ~Emma~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 16:06
  5. Livstecken
    By pingu m Edvin o Ivar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar