Förkylningstider
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Förkylningstider

    Usch, verkar som om varenda människa är förkyld runt omkring mig just nu. Store sonen är lite snuvig, lillen har börjat hosta. Kollegorna nyser och hostar. Jag tar massor av hälsokostpreparat och C-vitaminer, är noga med handhygienen och gör allt jag kan. Försöker vara ute och promenera något varje dag. I skrivande stund har jag varit frisk närmare tre veckor och det är min längsta sammanhängande friskperiod sedan slutet av september. Vi får väl se...

    Nu ska jag se vad ni skrivit sen i går!
    "Even a man who is pure in heart
    And reads his prayers by night
    May become a wolf when the wolfbane blooms
    And the autumn moon is bright."
  2. 1
    Förkylningstider Usch, verkar som om varenda människa är förkyld runt omkring mig just nu. Store sonen är lite snuvig, lillen har börjat hosta. Kollegorna nyser och hostar. Jag tar massor av hälsokostpreparat och C-vitaminer, är noga med handhygienen och gör allt jag kan. Försöker vara ute och promenera något varje dag. I skrivande stund har jag varit frisk närmare tre veckor och det är min längsta sammanhängande friskperiod sedan slutet av september. Vi får väl se...

    Nu ska jag se vad ni skrivit sen i går!
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Låter som att du bemöter bacillernabra Du har kanske byggt upp ett bra immunförsvar nu när du varit så mycket sjuk*hoppas*
    Våra barn är också förkylda,vi har inte varit helt okej hela familjen samtidigt på hur länge som helst.
  4. 2
    Låter som att du bemöter bacillernabra Du har kanske byggt upp ett bra immunförsvar nu när du varit så mycket sjuk*hoppas*
    Våra barn är också förkylda,vi har inte varit helt okej hela familjen samtidigt på hur länge som helst.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Åh hoppas du får hålla dig frisk.
  6. 3
    Åh hoppas du får hålla dig frisk.
  7. Kexx
    #4

    Håller tummarna för

    att du ska klara dig denna gång. Immunförsvaret sägs ju bli bättre....
  8. 4
    Håller tummarna för att du ska klara dig denna gång. Immunförsvaret sägs ju bli bättre....

Liknande trådar

  1. Förkylningstider
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 16:55
  2. Fy för förkylningstider:-(
    By ellem in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 10:28
  3. Förkylningstider här!1
    By Duved in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 15:22
  4. Förkylningstider?
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 20:49
  5. Ett tips i förkylningstider
    By m00n in forum _0207 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 12:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar