Ja jösses face book
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Ja jösses face book

    snacka om att huvudet går runt nu
    Finns en del man känner igen via namnen, men svårt att se fotot när man inte kan komma in på deras sida hmpf
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  2. 1
    Ja jösses face book snacka om att huvudet går runt nu
    Finns en del man känner igen via namnen, men svårt att se fotot när man inte kan komma in på deras sida hmpf
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    haha, ja det blir förvirrande att helt plötsligt få både namn och ansikte på folk man bara känt vid aff-nick förut.
  4. 2
    haha, ja det blir förvirrande att helt plötsligt få både namn och ansikte på folk man bara känt vid aff-nick förut.
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Ja gud ja.. de e en hel vetenskap Men tänkte även på gamla skolkompisar.. Man vet ju vad de hette.. men man ser ju inte riktigt deras ansikte eftersom jag inte kommer in på deras sida..
  6. 3
    Ja gud ja.. de e en hel vetenskap Men tänkte även på gamla skolkompisar.. Man vet ju vad de hette.. men man ser ju inte riktigt deras ansikte eftersom jag inte kommer in på deras sida..
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Ja, och att upptäcka att folk har namn.
  8. 4
    Ja, och att upptäcka att folk har namn.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Ja tänka sig.. vi har de
  10. 5
    Ja tänka sig.. vi har de
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Ja, jag har fått vissa klagomål på att jag faktiskt inte HETER Lillan m Carl&Astrid - och ändå har jag gjort eftergiften att jag lagt till Lillan som andra förnamn...
  12. 6
    Ja, jag har fått vissa klagomål på att jag faktiskt inte HETER Lillan m Carl&Astrid - och ändå har jag gjort eftergiften att jag lagt till Lillan som andra förnamn...
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Men vaa! Heter du inte Lillan.. Vad förvånad jag blir
  14. 7
    Men vaa! Heter du inte Lillan.. Vad förvånad jag blir
  15. Medlem sedan
    Apr 2007
    #8
    Jag har ett problem när det gäller att hitta skolkompisar, jag minns fasen inte vad de heter! Förnamnet kommer man ju inte så långt med.
  16. 8
    Jag har ett problem när det gäller att hitta skolkompisar, jag minns fasen inte vad de heter! Förnamnet kommer man ju inte så långt med.
  17. Medlem sedan
    Jun 2002
    #9
    Nä och speciellt tjejerna.. De e inte många som heter samma idag om de gift sig
  18. 9
    Nä och speciellt tjejerna.. De e inte många som heter samma idag om de gift sig
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10
    Jo, det gör jag egentligen... Det är bara på jobbet som jag heter Anne. Det finns inte en kompis/släkting/lärare som kallat mig Anne sedan mellanstadiet
  20. 10
    Jo, det gör jag egentligen... Det är bara på jobbet som jag heter Anne. Det finns inte en kompis/släkting/lärare som kallat mig Anne sedan mellanstadiet
  21. Medlem sedan
    Apr 2007
    #11
    nej, det också. Men men, jag ska inte säga nåt, har ju också gift mig och bytt namn.
  22. 11
    nej, det också. Men men, jag ska inte säga nåt, har ju också gift mig och bytt namn.
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    ...och så undrar maken varför jag har mest killar bland de drygt 140 personerna? Det är ju faktiskt så att tjejerna är svårare att hitta
  24. 12
    ...och så undrar maken varför jag har mest killar bland de drygt 140 personerna? Det är ju faktiskt så att tjejerna är svårare att hitta
  25. Medlem sedan
    Jun 2002
    #13
    Preciiiiis
  26. 13
    Preciiiiis
  27. Medlem sedan
    Apr 2002
    #14
    ja eller hur.. vissa känner man igen, vissa pratar man lite mer med, vem var hon nu igen.. öhmmm... messade dig iaf. vill ju bli vän med dig. hihi
  28. 14
    ja eller hur.. vissa känner man igen, vissa pratar man lite mer med, vem var hon nu igen.. öhmmm... messade dig iaf. vill ju bli vän med dig. hihi
  29. Medlem sedan
    Apr 2002
    #15
    men du har ju inget namn.
  30. 15
    men du har ju inget namn.
  31. Medlem sedan
    Apr 2008
    #16
    Jo, Sessan P-son är väl ett namn?
  32. 16
    Jo, Sessan P-son är väl ett namn?

Liknande trådar

  1. kommer ni in på Face book??
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 13:26
  2. Face-Book?
    By Anna-Stumpan in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 01:17
  3. face book foto fråga
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 07:27
  4. Är face book segt för er också?
    By 73anette in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 17:30
  5. face book
    By isa m L&C in forum _0505 Majbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-10-28, 16:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar