Trivs på jobbet!
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Trivs på jobbet!

    Har ju glömt skriva att jag trivs super på nya jobbet. Men pendling och heltid blir lite för mycket så jag orkar inte mycket mer än att jobba och pussa på barnen . Maken har tagit nästan all lämning och hämtning hittills. Så småningom ska vi försöka ordna till det (han jobbar 90 procent och jag 100 just nu och det känns lite för mycket). Men - viktigast är ju att jag trivs och jag saknar inte det gamla för fem öre!!!!!
    Annika med buskillarna Melvin 0311 och Ville 0509
  2. 1
    Trivs på jobbet! Har ju glömt skriva att jag trivs super på nya jobbet. Men pendling och heltid blir lite för mycket så jag orkar inte mycket mer än att jobba och pussa på barnen . Maken har tagit nästan all lämning och hämtning hittills. Så småningom ska vi försöka ordna till det (han jobbar 90 procent och jag 100 just nu och det känns lite för mycket). Men - viktigast är ju att jag trivs och jag saknar inte det gamla för fem öre!!!!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Härligt! Då var det helt klart rätt att byta jobb.

    Du kanske kan gå ner i tid när du har varit där ett tag?
  4. 2
    Härligt! Då var det helt klart rätt att byta jobb.

    Du kanske kan gå ner i tid när du har varit där ett tag?
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Å vad kul!

    Stort GRATTIS! Underbar känsla. Hoppas du kan sänka när du jobbat där ett tag då.
  6. 3
    Å vad kul! Stort GRATTIS! Underbar känsla. Hoppas du kan sänka när du jobbat där ett tag då.
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4
    HÄRLIGT! Hoppas jag kan skriva de raderna i höst då min mamma ledighet är slut och jag inte har ngt jobb!
  8. 4
    HÄRLIGT! Hoppas jag kan skriva de raderna i höst då min mamma ledighet är slut och jag inte har ngt jobb!

Liknande trådar

  1. Hur bra trivs ni på jobbet?
    By Familjnu in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-06-03, 22:51
  2. Trivs sååå bra på nya jobbet !
    By nova13 in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 08:14
  3. Trivs era på sex års?
    By Linda m. 4 barn in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-14, 22:07
  4. Här trivs jag!
    By Majson in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 07:34
  5. Åhh..vad vi trivs..
    By Linda ~Wilk~ in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 11:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar