Vems tur är det ??
_01 Höstbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Vems tur är det ??

    Någon här inne ska bli mamma igen... Barn nummer ett ska få ett syskon men vem? Kan ni gissa?
  2. 1
    Vems tur är det ?? Någon här inne ska bli mamma igen... Barn nummer ett ska få ett syskon men vem? Kan ni gissa?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Skyndar mej genast att

    gratulera! (För att leda bort misstankarna om att det skulle vara Herman som ska få ännu ett syskon... )

    Vad roligt! Grattis!!!

    *nyfiken på vem du är*
  4. 2
    Skyndar mej genast att gratulera! (För att leda bort misstankarna om att det skulle vara Herman som ska få ännu ett syskon... )

    Vad roligt! Grattis!!!

    *nyfiken på vem du är*
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Menar du

    att det är barn nummer två, som är på gång? Hm vad svårt. Jag är så dålig på att gissa. De jag kan komma på som inte har syskon än är ThoGa och Zirie (vad jag minns).

    Oavsett så stort GRATTIS!
  6. 3
    Menar du att det är barn nummer två, som är på gång? Hm vad svårt. Jag är så dålig på att gissa. De jag kan komma på som inte har syskon än är ThoGa och Zirie (vad jag minns).

    Oavsett så stort GRATTIS!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Hihi nej så vitt jag vet så heter inte mitt första barn Herman

    Men det är rätt att jag har en son och nu väntar ankomst i november
  8. 4
    Hihi nej så vitt jag vet så heter inte mitt första barn Herman

    Men det är rätt att jag har en son och nu väntar ankomst i november
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Och där glömde jag fylla i anonym !! SÅ nu har jag avslöjat mig, hahah
  10. 5
    Och där glömde jag fylla i anonym !! SÅ nu har jag avslöjat mig, hahah
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Tack för Grattiset Som du ser ovan så avslöjade jag mig själv nyss, hehe. Jag var visst inte så bra på det där med anonymitet
  12. 6
    Tack för Grattiset Som du ser ovan så avslöjade jag mig själv nyss, hehe. Jag var visst inte så bra på det där med anonymitet
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7

    Grattis grattis!

    Så kul!
    Det löser sig...
  14. 7
    Grattis grattis! Så kul!
  15. Medlem sedan
    Apr 1999
    #8
    Stort grattis! Vad kul att det blir ett syskon och ett gemensamt barn!
  16. 8
    Stort grattis! Vad kul att det blir ett syskon och ett gemensamt barn!
  17. Medlem sedan
    Oct 2001
    #9

    Grattis!

    Vad roligt för er
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  18. 9
    Grattis! Vad roligt för er
  19. Medlem sedan
    May 2001
    #10

    Å,men det är klart!!

    Dig glömde jag helt. Du var ju borta härifrån ett tag. (var tvungen att kolla vem som gömde sig bakom nicket, för det kallade du dig inte förr) Å vad roligt att höra att ni ska ha barn. Stort stort grattis till hela familjen!
  20. 10
    Å,men det är klart!! Dig glömde jag helt. Du var ju borta härifrån ett tag. (var tvungen att kolla vem som gömde sig bakom nicket, för det kallade du dig inte förr) Å vad roligt att höra att ni ska ha barn. Stort stort grattis till hela familjen!
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11

    Grattis!

    Så roligt med ett litet syskon!
    Hoppas du mår bra!
  22. 11
    Grattis! Så roligt med ett litet syskon!
    Hoppas du mår bra!
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Nej det är inte lätt att hålla reda på mig, jag har varit borta länge precis som du skriver... och så har jag bytt nick... hette ju "Heidi med Robin -01" innan

    Det blev ju väldigt stora förändringar i mitt och Robins liv, väldigt plötsliga sådana. Vi fick kämpa oss igenom men tillslut kom vi ut på andra sidan den långa tunneln.

    Nu är jag lycklig i detta förhållande och vi har ett varsit barn, har ett gemensamt på väg, har precis flyttat till hus och livet leker igen ! Detta känns verkligen bra.

    Trevlig helg !
  24. 12
    Nej det är inte lätt att hålla reda på mig, jag har varit borta länge precis som du skriver... och så har jag bytt nick... hette ju "Heidi med Robin -01" innan

    Det blev ju väldigt stora förändringar i mitt och Robins liv, väldigt plötsliga sådana. Vi fick kämpa oss igenom men tillslut kom vi ut på andra sidan den långa tunneln.

    Nu är jag lycklig i detta förhållande och vi har ett varsit barn, har ett gemensamt på väg, har precis flyttat till hus och livet leker igen ! Detta känns verkligen bra.

    Trevlig helg !
  25. Medlem sedan
    May 2001
    #13

    JO, jag kommer ihåg

    allt det ni gick igenom och är så otroligt glad för er skull att allt ser så ljust ut för er nu!!!
  26. 13
    JO, jag kommer ihåg allt det ni gick igenom och är så otroligt glad för er skull att allt ser så ljust ut för er nu!!!
  27. Medlem sedan
    Jan 2001
    #14

    Stort grattis!

    Vad kul för er, hela familjen
    *~* The road to hell is paid with good intentions *~*
  28. 14
    Stort grattis! Vad kul för er, hela familjen
  29. Medlem sedan
    Feb 2001
    #15
    Uj..jag finns än Nä, inte jag...blir nog inga fler barn med denna graviditetsskadade kropp..men man vet aldrig..har ju ändå 3 barn, även om bara ett är biologisk så bor tonnåringen som inte är min köttsliga avkomma här hela tiden..
  30. 15
    Uj..jag finns än Nä, inte jag...blir nog inga fler barn med denna graviditetsskadade kropp..men man vet aldrig..har ju ändå 3 barn, även om bara ett är biologisk så bor tonnåringen som inte är min köttsliga avkomma här hela tiden..

Liknande trådar

  1. Vems är de där?
    By Anonym in forum Ur barnamun
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-04-29, 14:46
  2. Vad är vems?
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-19, 09:43
  3. Vems idé?
    By tjäran in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-27, 16:54
  4. Vems fel
    By Martina in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-28, 13:47
  5. Vems ...
    By Pappa Joe in forum Singelmingel
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 08:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar