Liten presentation
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Liten presentation

    Jag har gjort som så många andra av er, funnits med lite och läst lite i smyg. Men har nu blivit medlem. Jag är gift och har en go tjej på 4 år och vi har hoppats på ett syskon ett bra tag. Vi bor utomlands och det känns gott att få "prata" lite svenska om sådana här saker. Hoppas på ett positivt utbyte
  2. 1
    Liten presentation Jag har gjort som så många andra av er, funnits med lite och läst lite i smyg. Men har nu blivit medlem. Jag är gift och har en go tjej på 4 år och vi har hoppats på ett syskon ett bra tag. Vi bor utomlands och det känns gott att få "prata" lite svenska om sådana här saker. Hoppas på ett positivt utbyte
  3. Flippen med två
    #2
    välkommen!! IMT
  4. 2
    välkommen!! IMT
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Hoppas du snart får flytta vidare till ankomstgrupp, men till dess är du så välkommen så
  6. 3
    Hoppas du snart får flytta vidare till ankomstgrupp, men till dess är du så välkommen så
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    välkommen! har också en go tjej i ungefär samma ålder som din, fast hon blir fyra i maj. så vi får hoppas tjejerna ska få småsyskon snart.

    tummarna hålls! kram
  8. 4
    välkommen! har också en go tjej i ungefär samma ålder som din, fast hon blir fyra i maj. så vi får hoppas tjejerna ska få småsyskon snart.

    tummarna hålls! kram
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Välkommen och lycka till
  10. 5
    Välkommen och lycka till
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    Välkommen, hoppas att du snart får skutta vidare till en ankomstgrupp.
  12. 6
    Välkommen, hoppas att du snart får skutta vidare till en ankomstgrupp.
  13. Linkmamman
    #7
    Välkommen hit! Ja visst är det skönt att få "prata lite" med andra i samma sits. Jag har inte berättat för någon att vi försöker bli gravida, känns lite privat. Men skönt att få dela sina tankar med andra. Jag har två barn sedan tidigare, pojke 2002 och flicka 2005. Hela familjen längtar efter en liten bebis : )
  14. 7
    Välkommen hit! Ja visst är det skönt att få "prata lite" med andra i samma sits. Jag har inte berättat för någon att vi försöker bli gravida, känns lite privat. Men skönt att få dela sina tankar med andra. Jag har två barn sedan tidigare, pojke 2002 och flicka 2005. Hela familjen längtar efter en liten bebis : )

Liknande trådar

  1. En liten presentation...
    By Jeanne1 in forum Många barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 10:31
  2. Hej, liten presentation
    By ::Kiddan:: in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 14:58
  3. Liten presentation
    By jumy in forum Singelmingel
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 20:35
  4. liten presentation
    By oblivion in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 10:23
  5. En liten presentation...
    By Carina m Lova & Saga in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 10:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar