bröstmjölk??
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    bröstmjölk??

    Hallå?! Är det någon som har något svar på hur lång tid det ''ska'' ta tills brösten är helt tömda?? Hur länge efter att man slutat amma kan det komma lite grann när man klämmer? Allt är ju så fuktansvärt ''normalt'' när det gäller graviditet och småbarn så man törs ju inte fråga på bvc längre!!
  2. 1
    bröstmjölk?? Hallå?! Är det någon som har något svar på hur lång tid det ''ska'' ta tills brösten är helt tömda?? Hur länge efter att man slutat amma kan det komma lite grann när man klämmer? Allt är ju så fuktansvärt ''normalt'' när det gäller graviditet och småbarn så man törs ju inte fråga på bvc längre!!
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Hej
    Det är väldigt individuellt. För mig med min första dotter tog det nog närmare ett år innan det inte gick att trycka ut någon mjölk alls och då var det bara mycket tunnt. Men det slutade att spänna efter några dagar då jag lindade brösten hårt för att mjölkproduktionen skulle avta fort. Jag ammar fortfarande så jag kan inte säga något om denna gång ännu...Kommer nog att fortsätta framåt sommaren...
  4. 2
    Hej
    Det är väldigt individuellt. För mig med min första dotter tog det nog närmare ett år innan det inte gick att trycka ut någon mjölk alls och då var det bara mycket tunnt. Men det slutade att spänna efter några dagar då jag lindade brösten hårt för att mjölkproduktionen skulle avta fort. Jag ammar fortfarande så jag kan inte säga något om denna gång ännu...Kommer nog att fortsätta framåt sommaren...

Liknande trådar

  1. Bröstmjölk
    By Mmmm in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 21:37
  2. bröstmjölk
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 14:31
  3. Bröstmjölk..
    By Petra-p3a in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 18:44
  4. bröstmjölk
    By dove in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 15:50
  5. Bröstmjölk
    By anonymt namn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 15:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar