Tittar in...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Tittar in...

    är det ngn här, eller sover alla???
    Lev livet, låt inte livet leva dig
    http://livnjutaren.blogspot.com/
  2. 1
    Tittar in... är det ngn här, eller sover alla???
  3. Medlem sedan
    Jul 2008
    #2
    Här har diskuterats flitigt vin nikotin och brännvin
  4. 2
    Här har diskuterats flitigt vin nikotin och brännvin
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Jag har däckat, jag drack liksom ett helt glas vin på 2-3 timmar ikväll.....

    Närå, jag är vaken. Läget???
  6. 3
    Jag har däckat, jag drack liksom ett helt glas vin på 2-3 timmar ikväll.....

    Närå, jag är vaken. Läget???
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Inte brännvin! Bara vin....
  8. 4
    Inte brännvin! Bara vin....
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Emil är vaken, du kan få leka med honom!
    Själv är jag på väg till sängs. Skabara.
  10. 5
    Emil är vaken, du kan få leka med honom!
    Själv är jag på väg till sängs. Skabara.
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Bra, bara bra!!! Tänkte surfa runt lite om matlagningshistoria och babbla lite med er som är kvar. Hur har det gått med receptsamlingen du hade förresten??
  12. 6
    Bra, bara bra!!! Tänkte surfa runt lite om matlagningshistoria och babbla lite med er som är kvar. Hur har det gått med receptsamlingen du hade förresten??
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Den är stillastående...
  14. 7
    Den är stillastående...
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Alkohol och cigg...inte min favvo... är en fd rökare som hatar allt som har med nikotin att göra. dricka..tja..när jag har varit gravid och ammat färdigt kan det kanske bli gott med ett glas rött...om jag inte kommer decka av bara lukten..
  16. 8
    Alkohol och cigg...inte min favvo... är en fd rökare som hatar allt som har med nikotin att göra. dricka..tja..när jag har varit gravid och ammat färdigt kan det kanske bli gott med ett glas rött...om jag inte kommer decka av bara lukten..
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    Ok, tråkigt. Vore kul med en sida som är bra som innehåller veganmat. Finns ju sådana sidor men de är så tråkiga. Bara en massa recept rakt upp och ner, man hittar inget!!!
  18. 9
    Ok, tråkigt. Vore kul med en sida som är bra som innehåller veganmat. Finns ju sådana sidor men de är så tråkiga. Bara en massa recept rakt upp och ner, man hittar inget!!!
  19. Medlem sedan
    Jul 2008
    #10
    Inte bara propagerar för att utan vad som är värst eller hur man får idka det hela
  20. 10
    Inte bara propagerar för att utan vad som är värst eller hur man får idka det hela
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Och NÄR man får det.
  22. 11
    Och NÄR man får det.
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12

    är vaken

    jag har varit social med sambon, nu surfar han i sängen och jag i vardagsrummet. Ska till sängs snart, ska bara kolla runt lite.
  24. 12
    är vaken jag har varit social med sambon, nu surfar han i sängen och jag i vardagsrummet. Ska till sängs snart, ska bara kolla runt lite.
  25. Medlem sedan
    Jun 2007
    #13
    När det kommer till tobak så tycker jag inte det finns ngn som helst ursäkt för det hela, det är ett idiotiskt påhitt som borde försvinna från jorden. Helt idiotiskt...fattar inte hru jag själv varit en sån stor idiot som rökt en gång i tiden...det är så IQ-befriande tycker jag. Här i Sverige har trenden tack och lov vänt och det är en mer och mer sällsynt syn att se ngn röka, men i grekland...ja där är det tvärtom. Där tar INGEN hänsyn till ickerökare och man utsätter även riktigt små barn för ciggrök.

    Men alkohol...ja..visst, finns många nackdelar med alkohol, jag skulle aldrig få för mig att ens ta en liten klunk av vin eller annan alkoholhaltig dryck när jag är gravid eller ammar. Sen tycker jag att man ska förtära dessa drycker mycket sparsamt i närheten av barn och ungdommar, eller när man har barn och ungdommar. Man vet aldrig om ngt kan hända och man måste sätta sig i bilen och åka. Han tyvärr allt för ofta sätt föräldrar till riktigt små barn som har drukit (även när beben varit i magen) riktigt mkt. Ammande mammor som är stupfulla och ammar samtidigt...inte vackert!!! Att ta ett glas till maten är ok tycker jag, men då ska det stanna där!!! Dessa drycker ska njutas, inte överkonsumeras!!!!
  26. 13
    När det kommer till tobak så tycker jag inte det finns ngn som helst ursäkt för det hela, det är ett idiotiskt påhitt som borde försvinna från jorden. Helt idiotiskt...fattar inte hru jag själv varit en sån stor idiot som rökt en gång i tiden...det är så IQ-befriande tycker jag. Här i Sverige har trenden tack och lov vänt och det är en mer och mer sällsynt syn att se ngn röka, men i grekland...ja där är det tvärtom. Där tar INGEN hänsyn till ickerökare och man utsätter även riktigt små barn för ciggrök.

    Men alkohol...ja..visst, finns många nackdelar med alkohol, jag skulle aldrig få för mig att ens ta en liten klunk av vin eller annan alkoholhaltig dryck när jag är gravid eller ammar. Sen tycker jag att man ska förtära dessa drycker mycket sparsamt i närheten av barn och ungdommar, eller när man har barn och ungdommar. Man vet aldrig om ngt kan hända och man måste sätta sig i bilen och åka. Han tyvärr allt för ofta sätt föräldrar till riktigt små barn som har drukit (även när beben varit i magen) riktigt mkt. Ammande mammor som är stupfulla och ammar samtidigt...inte vackert!!! Att ta ett glas till maten är ok tycker jag, men då ska det stanna där!!! Dessa drycker ska njutas, inte överkonsumeras!!!!
  27. Medlem sedan
    Jun 2007
    #14
    Jag surfar i sängen..sambon sover på soffan..och NEJ vi har inte bråkat!!! Han lovade sonen att sova på övervåningen i soffan..sonen vill inte sova själv! Så jag ligger i sängen med en liten skönhet som sussar sött.
  28. 14
    Jag surfar i sängen..sambon sover på soffan..och NEJ vi har inte bråkat!!! Han lovade sonen att sova på övervåningen i soffan..sonen vill inte sova själv! Så jag ligger i sängen med en liten skönhet som sussar sött.

Liknande trådar

  1. Tittar ni, eller tittar bort?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 16:01
  2. Tittar in här
    By Annanym in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 17:51
  3. Tittar in
    By A_Cei in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-08, 16:56
  4. VAR tittar ni
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 14:23
  5. Tittar era 00:or på
    By Kulan in forum _00 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 13:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar