Livstecken
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Livstecken

    Haft fullt upp och inte hunnit vara inne här så mycket..
    Men nu så är jag iaf snart klar med körkortet
    Hade teoriprovet i onsdags och fick 62 rätt av 65 och för godkänt var minsta poäng 52 så jag klarade det med goda marginaler!! Så skönt att ha det avklarat!! Nu väntar bara uppkörningen på onsdag som jag är ännu mer nervös för... Men det ska nog gå bra det med!

    Alexander går nu på dagis mellan 9-15 och det fungerar utmärkt. Han älskar att vara där! Men efter första veckan blev han ju rejält förkyld, fick ögoninflammation och massa slem i lungorna så han fick hostmedicin utskrivet. Men nu är han iaf frisk igen, men tyvärr inte hans mamma.. Jag själv var till läkaren igår för jag har haft ont i halsen i 2 veckor nu utan att något hjälper eller att det blir bättre.. Men det var ju inga bakterier iaf så jag får stå ut..

    Annars har det inte hänt något direkt.. så det blev en liten uppdatering om oss.
  2. 1
    Livstecken Haft fullt upp och inte hunnit vara inne här så mycket..
    Men nu så är jag iaf snart klar med körkortet
    Hade teoriprovet i onsdags och fick 62 rätt av 65 och för godkänt var minsta poäng 52 så jag klarade det med goda marginaler!! Så skönt att ha det avklarat!! Nu väntar bara uppkörningen på onsdag som jag är ännu mer nervös för... Men det ska nog gå bra det med!

    Alexander går nu på dagis mellan 9-15 och det fungerar utmärkt. Han älskar att vara där! Men efter första veckan blev han ju rejält förkyld, fick ögoninflammation och massa slem i lungorna så han fick hostmedicin utskrivet. Men nu är han iaf frisk igen, men tyvärr inte hans mamma.. Jag själv var till läkaren igår för jag har haft ont i halsen i 2 veckor nu utan att något hjälper eller att det blir bättre.. Men det var ju inga bakterier iaf så jag får stå ut..

    Annars har det inte hänt något direkt.. så det blev en liten uppdatering om oss.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Lycka till!

    Hoppas du klarar körkortet nu då!

    Vad skönt att Alexander gillar dagis. Det underlättar ju en hel del...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Lycka till! Hoppas du klarar körkortet nu då!

    Vad skönt att Alexander gillar dagis. Det underlättar ju en hel del...
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Saknar dig här. Vi brukar ju alltid ha härliga diskussioner! STORT Lycka till vad gäller körkortet. Vet hur tufft det är. Min man är ju amerikan & han fick sitt svenska körkort förra året. Han var överlycklig när han fick det svenska och äntligen kunde köra lagligt igen. Men tuff period var det!
  6. 3
    Saknar dig här. Vi brukar ju alltid ha härliga diskussioner! STORT Lycka till vad gäller körkortet. Vet hur tufft det är. Min man är ju amerikan & han fick sitt svenska körkort förra året. Han var överlycklig när han fick det svenska och äntligen kunde köra lagligt igen. Men tuff period var det!
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4
    Grattis till teorin och lycka till med uppkörningen! Att ha körkort = FRIHET!!!! Så upplever jag det iaf .
    Just det, krya på dig oxå!
  8. 4
    Grattis till teorin och lycka till med uppkörningen! Att ha körkort = FRIHET!!!! Så upplever jag det iaf .
    Just det, krya på dig oxå!

Liknande trådar

  1. Livstecken
    By "Es mamma" in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 21:58
  2. Livstecken
    By Little in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 19:31
  3. Livstecken..
    By Nidavi in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 23:29
  4. Livstecken
    By ~Emma~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 16:06
  5. Livstecken
    By pingu m Edvin o Ivar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar