Inspirerad av Linnéa
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Inspirerad av Linnéa

    Har jag nu klippt Sara. Inte för att hon hade klippt sig själv innan, utan för att hon var så illa irriterad på att få håret i ögonen. Det blev rätt okej tycker jag. Brukar gå till frisören annars, men kände mig lite snål just nu. Finns bild i bloggen om ni är nyfikna.
  2. 1
    Inspirerad av Linnéa Har jag nu klippt Sara. Inte för att hon hade klippt sig själv innan, utan för att hon var så illa irriterad på att få håret i ögonen. Det blev rätt okej tycker jag. Brukar gå till frisören annars, men kände mig lite snål just nu. Finns bild i bloggen om ni är nyfikna.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Nej men kolla -

    - vad snyggt det blev! Är Sara nöjd? Linnéa har inte klagat en enda sekund på sin nya frisyr och fick jag bestämma så skulle hon ha kort hår läääänge. Modigt av dig att klippa själv. Och duktigt! Jag tror vi bokar tid hos dig nästa gång något barn ska klippas i kanten... jag tror inte att vi anlitar Y nästa gång!

    Annica
    Annica m. Amanda 030628 och Linnéa 051005

  4. 2
    Nej men kolla - - vad snyggt det blev! Är Sara nöjd? Linnéa har inte klagat en enda sekund på sin nya frisyr och fick jag bestämma så skulle hon ha kort hår läääänge. Modigt av dig att klippa själv. Och duktigt! Jag tror vi bokar tid hos dig nästa gång något barn ska klippas i kanten... jag tror inte att vi anlitar Y nästa gång!

    Annica
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Vad fin hon blev. Jätte söt! Fast som du skrev, det är hon ju alltid.
  6. 3
    Vad fin hon blev. Jätte söt! Fast som du skrev, det är hon ju alltid.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Jättefint! Verkligen duktigt gjort! Och en praktisk frissa för en liten tjej, tycker jag som har samma på Tösen
  8. 4
    Jättefint! Verkligen duktigt gjort! Och en praktisk frissa för en liten tjej, tycker jag som har samma på Tösen
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Det blev jättefint!!! Jag är djupt imponerad av dina talanger som frisör. Så där snygga i håret blev aldrig mina pojkar på den tiden jag klippte dem själv. Dvs innan de var 2 år, från 2-årsdagen har de fått gå till frisören. Det blir helt enkelt bäst så...
  10. 5
    Det blev jättefint!!! Jag är djupt imponerad av dina talanger som frisör. Så där snygga i håret blev aldrig mina pojkar på den tiden jag klippte dem själv. Dvs innan de var 2 år, från 2-årsdagen har de fått gå till frisören. Det blir helt enkelt bäst så...
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    Hon har ingen åsikt

    alls. Förutom att jag märker att hon inte är irriterad på att det hänger i vägen längre. Fast klippa någon annas barn skulle jag aldrig våga. Det är rätt hackigt och på sitt eget kan man ju smyga dit och rätta till lite då och då
  12. 6
    Hon har ingen åsikt alls. Förutom att jag märker att hon inte är irriterad på att det hänger i vägen längre. Fast klippa någon annas barn skulle jag aldrig våga. Det är rätt hackigt och på sitt eget kan man ju smyga dit och rätta till lite då och då
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7

    Tack!

    Fast själv är jag ju partisk
  14. 7
    Tack! Fast själv är jag ju partisk
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8

    Visst är det

    Jag var lite rveksam. Främst för att hon alltid väljer så pojkiga kläder och jag var rädd för att folk skulle få för sig att vi försökte få henne till pojke. Det hade jag dock inte behövt oroa mig för känner jag nu, när jag tog steget. Hon är tjejig nog som hon är
  16. 8
    Visst är det Jag var lite rveksam. Främst för att hon alltid väljer så pojkiga kläder och jag var rädd för att folk skulle få för sig att vi försökte få henne till pojke. Det hade jag dock inte behövt oroa mig för känner jag nu, när jag tog steget. Hon är tjejig nog som hon är
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9

    Tack!

    Jag har också klippt killarna själv. Tycker det är enklare än tjejhår måste jag säga. Klipper fortfarande Pontus, men de andra brukar vilja gå till frisören.
  18. 9
    Tack! Jag har också klippt killarna själv. Tycker det är enklare än tjejhår måste jag säga. Klipper fortfarande Pontus, men de andra brukar vilja gå till frisören.

Liknande trådar

  1. Inspirerad
    By Mika in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 19:17
  2. Inspirerad av MT
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-04-24, 19:47
  3. Inspirerad
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 18:25
  4. Inspirerad!
    By ellba in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 16:34
  5. Inspirerad
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 18:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar