Badhuset!
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Badhuset!

    I dag var Alice och jag på badhuset. Alice är i en period nu då hon ÄLSKAR väldigt många. Kan både vara en person, en sak eller plats. I dag på badhuset utbrast hon: "Titta mamma så många tuttar". "Jag ÄLSKAR tuttar" . Gissa om det blev jubel i omklädningsrummet. Frågade maken om han ville gå och bada med Alice nästa gång. Men efter dagens kommentar ville han avvakta ett tag. Fegis!
  2. 1
    Badhuset! I dag var Alice och jag på badhuset. Alice är i en period nu då hon ÄLSKAR väldigt många. Kan både vara en person, en sak eller plats. I dag på badhuset utbrast hon: "Titta mamma så många tuttar". "Jag ÄLSKAR tuttar" . Gissa om det blev jubel i omklädningsrummet. Frågade maken om han ville gå och bada med Alice nästa gång. Men efter dagens kommentar ville han avvakta ett tag. Fegis!
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    Jag läste inlägget för nån dag sen och eftersom jag fortfarande skrattar måste jag skriva en liten rad =)
    Vilken underbar kommentar. Sparka iväg "fegisen" också så vi får skratta lite till.
  4. 2
    Jag läste inlägget för nån dag sen och eftersom jag fortfarande skrattar måste jag skriva en liten rad =)
    Vilken underbar kommentar. Sparka iväg "fegisen" också så vi får skratta lite till.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3

    Bra

    Så ska det låta!
    Anna m goa barna Love (maj -06) + Ebba (nov -08)
  6. 3
    Bra Så ska det låta!

Liknande trådar

  1. Mot badhuset!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-09, 12:55
  2. Badhuset...
    By Queen82 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-15, 22:41
  3. Hur gör man i badhuset?
    By Malin m L02&V04 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 18:19
  4. Badhuset i em
    By anna83 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 12:52
  5. Badhuset
    By tindra83 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 18:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar