Sjunga på engelska
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Sjunga på engelska

    I helgen så började min Fanny att sjunga på "broder Jakob" och stannade upp och sa: "nej jag vill sjunga på engelska". Det lät så himla roligt och gulligt när hon sjöng "are you sleeping?" osv. Man hörde vad hon sjöng
    Det är kul att de på förskolan lär ut sånger på andra språk. På Fannys förskola finns det barn från många olika länder.
    Hoppas alla har det bra så här i mitten av mars.
    Det är bra med oss och vi längtar så efter våren
  2. 1
    Sjunga på engelska I helgen så började min Fanny att sjunga på "broder Jakob" och stannade upp och sa: "nej jag vill sjunga på engelska". Det lät så himla roligt och gulligt när hon sjöng "are you sleeping?" osv. Man hörde vad hon sjöng
    Det är kul att de på förskolan lär ut sånger på andra språk. På Fannys förskola finns det barn från många olika länder.
    Hoppas alla har det bra så här i mitten av mars.
    Det är bra med oss och vi längtar så efter våren
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Vilken språkbegåvning. Inte dåligt att redan kunna lite engelska. Fast jag är faktiskt glad att de inriktar sig på svenska språket på Davids dagis, men det är för att han är så sen med språket. Annars sägs det ju att tidigare de lär sig fler språk ju bättre är det.
    Ja, vi får hoppas att våren snart kommer! Det är så jobbigt med overallen. Tänker mig att kamperna blir lite lättare om det bara är en jacka som ska på.
  4. 2
    Vilken språkbegåvning. Inte dåligt att redan kunna lite engelska. Fast jag är faktiskt glad att de inriktar sig på svenska språket på Davids dagis, men det är för att han är så sen med språket. Annars sägs det ju att tidigare de lär sig fler språk ju bättre är det.
    Ja, vi får hoppas att våren snart kommer! Det är så jobbigt med overallen. Tänker mig att kamperna blir lite lättare om det bara är en jacka som ska på.

Liknande trådar

  1. sjunga då?
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-11-19, 09:02
  2. Sjunga i kör
    By dell111 in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 12:48
  3. På tal om att sjunga
    By Jool in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 19:13
  4. Öga & sjunga
    By M&E:na in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 22:34
  5. Hon KAN sjunga!?
    By ciaf in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar