Fjällresa och bildproblem
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Fjällresa och bildproblem

    Försökte ladda ner lite bilder från fjällresan men det gick inte. Stod att bilden hade laddats ned, men ingen ny bild syns bland mina.Förstår inte att det ska vara så besvärligt - och att man bara kan ladda ner en bild i taget. Någon som kan gissa vad jag gjort för fel?

    Fjällresan var tors-söndag i Björnrike. Vi åkte tidigt på morgonen och var framme före 13. Bilresan gick hur bra som helst. Katja sov lite men satt mest och pratade. Skidor gick också rätt bra. Hon var i pappas trygga vana händer. Han har ju introducerat 4 barn tidigare till slalomåkning. Hon tyckte det var lite "jobbigt" att åka i sele och föredrog att stå mellan benen. Hängde som en säck potatis på stavarna, så det blev rätt tungt. Hon åkte ett par timmar fredag och lördag, men föredrog lekrummet och att tumla runt i snön. Vädret var helt fantastiskt på lördag och söndagen. Det gav mersmak! Nästa år ska vi lyckas komma iväg en hel vecka.
    Sara med Katja 2005-11-09 och pojkarna (94 och 98)
  2. 1
    Fjällresa och bildproblem Försökte ladda ner lite bilder från fjällresan men det gick inte. Stod att bilden hade laddats ned, men ingen ny bild syns bland mina.Förstår inte att det ska vara så besvärligt - och att man bara kan ladda ner en bild i taget. Någon som kan gissa vad jag gjort för fel?

    Fjällresan var tors-söndag i Björnrike. Vi åkte tidigt på morgonen och var framme före 13. Bilresan gick hur bra som helst. Katja sov lite men satt mest och pratade. Skidor gick också rätt bra. Hon var i pappas trygga vana händer. Han har ju introducerat 4 barn tidigare till slalomåkning. Hon tyckte det var lite "jobbigt" att åka i sele och föredrog att stå mellan benen. Hängde som en säck potatis på stavarna, så det blev rätt tungt. Hon åkte ett par timmar fredag och lördag, men föredrog lekrummet och att tumla runt i snön. Vädret var helt fantastiskt på lördag och söndagen. Det gav mersmak! Nästa år ska vi lyckas komma iväg en hel vecka.
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Härligt!! Vi fick ju ingen sol på vår resa... Selen gillade inte ellen så mycket heller. Tror den är bättre för barn som kan åka lite bättre själva, men behöver kontrolleras så de inte åker för fort.
    En vecka är härligt tycker jag! men nästa gång ska jag inte köpa liftkort för hela veckan... Man blir rätt trött i kroppen.
  4. 2
    Härligt!! Vi fick ju ingen sol på vår resa... Selen gillade inte ellen så mycket heller. Tror den är bättre för barn som kan åka lite bättre själva, men behöver kontrolleras så de inte åker för fort.
    En vecka är härligt tycker jag! men nästa gång ska jag inte köpa liftkort för hela veckan... Man blir rätt trött i kroppen.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Låter som ni har haft det topp

    Om det menar att lägga in bilder här, så kan det vara för stor bild, eller att det inte får plats, fast det inte kommer något meddelande. Om det är på bloggen, så vet jag inte.
  6. 3
    Låter som ni har haft det topp Om det menar att lägga in bilder här, så kan det vara för stor bild, eller att det inte får plats, fast det inte kommer något meddelande. Om det är på bloggen, så vet jag inte.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Vad skönt med en liten fjällsemester. Björnrike ligger i Vemdalen va? Rätt lång resa för en långhelg, men snösäkert och bra är det onekligen i Härjedalen.

    Det där med att hänga som en säck potatis känner jag igen från när maken åkte med Ture i sele för någon vecka sedan. Maken blev jättetrött på bara några få åk, eftersom han var tvungen att "staga upp" Ture hela tiden, en Ture helt utan en endaste styv muskel i kroppen tydligen.
  8. 4
    Vad skönt med en liten fjällsemester. Björnrike ligger i Vemdalen va? Rätt lång resa för en långhelg, men snösäkert och bra är det onekligen i Härjedalen.

    Det där med att hänga som en säck potatis känner jag igen från när maken åkte med Ture i sele för någon vecka sedan. Maken blev jättetrött på bara några få åk, eftersom han var tvungen att "staga upp" Ture hela tiden, en Ture helt utan en endaste styv muskel i kroppen tydligen.

Liknande trådar

  1. Bildproblem
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 08:32
  2. Dyr fjällresa..
    By mimi64 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 16:10
  3. OT: bildproblem på Libero
    By Hea m 2 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 10:33
  4. Bildproblem på plasma-tv
    By suspet in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 14:05
  5. Bildproblem
    By Emma bf 18/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 20:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar