BM-besök idag, bebis vänt
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    BM-besök idag, bebis vänt

    på sig, skönt känner jag, visst jag vet att den kan vända på sig igen, men då mitt förra besök gav mig besked om att barnet låg diagonalt och om det inte vänder så skulle de vända det eller annars skulle jag fått bli snittad eller fått föda i Jkpg och då i säte så har jag ju varit lite orolig och mina tankar har ju befunnits på det här området nästan hela tiden så det kändes skönt nu när jag fick veta att barnet nu ligger som det ska och att alla värden och prover var bra med, fast jag fick ta om blodgruppen pga att jag tagit tillbaka mitt flickefternamn, men men ska ju gå bra det med, skönt.
  2. 1
    BM-besök idag, bebis vänt på sig, skönt känner jag, visst jag vet att den kan vända på sig igen, men då mitt förra besök gav mig besked om att barnet låg diagonalt och om det inte vänder så skulle de vända det eller annars skulle jag fått bli snittad eller fått föda i Jkpg och då i säte så har jag ju varit lite orolig och mina tankar har ju befunnits på det här området nästan hela tiden så det kändes skönt nu när jag fick veta att barnet nu ligger som det ska och att alla värden och prover var bra med, fast jag fick ta om blodgruppen pga att jag tagit tillbaka mitt flickefternamn, men men ska ju gå bra det med, skönt.
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    Jag var också hos BM igår och bebisen har vänt på sig-skönt. Alla värden var bra och hjärtat slog i 136 slag/min. Det är så härligt att få höra den lilla/e. Sambon var med bara för att få höra . Vi gick även igenom min förra förlossning då jag inte kommer ihåg mycket från den...känns det som. ska på återföderskekurs i mitten av april. Sen är det bara att föda
  4. 2
    Jag var också hos BM igår och bebisen har vänt på sig-skönt. Alla värden var bra och hjärtat slog i 136 slag/min. Det är så härligt att få höra den lilla/e. Sambon var med bara för att få höra . Vi gick även igenom min förra förlossning då jag inte kommer ihåg mycket från den...känns det som. ska på återföderskekurs i mitten av april. Sen är det bara att föda
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    Min ligger och roterar än,jag känner tydligt huvud uppåt och små fötter som steppar på urinblåsan
    Jag oroar mig dock inte alls faktiskt.
    Det enda är väl att det är lite jobbigare med just fötter neråt,eftersom det känns mer i revbenen när huvudet ligger där...tycker jag nu iallafall
  6. 3
    Min ligger och roterar än,jag känner tydligt huvud uppåt och små fötter som steppar på urinblåsan
    Jag oroar mig dock inte alls faktiskt.
    Det enda är väl att det är lite jobbigare med just fötter neråt,eftersom det känns mer i revbenen när huvudet ligger där...tycker jag nu iallafall
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    Återfödeskekurs, vad är det för något??? Har jag inte hört talas om.
    Visst är det gott när sambon följer med, min var också med, känns ju mera VI då på något sätt. Våran lilla bebis slog 140 slag/min, mysigt ljud det är.....
  8. 4
    Återfödeskekurs, vad är det för något??? Har jag inte hört talas om.
    Visst är det gott när sambon följer med, min var också med, känns ju mera VI då på något sätt. Våran lilla bebis slog 140 slag/min, mysigt ljud det är.....
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Men det kanske är en liten boxare därinne som håller på och boxar dig på urinblåsan......man vet ju aldrig.....spännande är det ju iaf, eller hur???
  10. 5
    Men det kanske är en liten boxare därinne som håller på och boxar dig på urinblåsan......man vet ju aldrig.....spännande är det ju iaf, eller hur???
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Kanske detJag är bara i v 31 än så det är ju några veckor kvar innan vändning kommer på tal
  12. 6
    Kanske detJag är bara i v 31 än så det är ju några veckor kvar innan vändning kommer på tal
  13. Medlem sedan
    May 2006
    #7
    Vi får möjlighet att gå på en träff för andragångs föderskor som bara ger en snabb repetition av den längre kurs på tre kvällar som vi fick möjlighet att gå förra gången. Kommer dock bara ihåg en BM som stod med en mjukisdocka och ett kvinnobäcken och visade hur barnet skulle tränga ut...fnissade då men inte på förlossningen sen .
    LOLLO med dotter född den 20/1 2007 och en son född 20/5 2009.
  14. 7
    Vi får möjlighet att gå på en träff för andragångs föderskor som bara ger en snabb repetition av den längre kurs på tre kvällar som vi fick möjlighet att gå förra gången. Kommer dock bara ihåg en BM som stod med en mjukisdocka och ett kvinnobäcken och visade hur barnet skulle tränga ut...fnissade då men inte på förlossningen sen .

Liknande trådar

  1. Bebis har vänt sig
    By LillaFlisa in forum _1206 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-03-23, 14:26
  2. Bebis har vänt sig!
    By isin 70 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 16:50
  3. Idag har mini bebis varit på besök
    By ninni79 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 17:03
  4. Bebis har vänt sig?
    By Heffaklumpen- in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 10:20
  5. Min bebis har vänt sig :-((
    By Gabbi i Botswana in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar