Den här har Kasper åkt idag
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Den här har Kasper åkt idag

    http://www.leoslekland.se/pic/31.jpg

    Var på Leos Lekland med barnen och Kasper åkte de här kanske 10 ggr liggandes på mage med fötterna först. Som en lite raket for han och skrattade hela vägen ner

    Självbevarelsedrift är inget han har för mycket av den ungen det är då säkert.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  2. 1
    Den här har Kasper åkt idag http://www.leoslekland.se/pic/31.jpg

    Var på Leos Lekland med barnen och Kasper åkte de här kanske 10 ggr liggandes på mage med fötterna först. Som en lite raket for han och skrattade hela vägen ner

    Självbevarelsedrift är inget han har för mycket av den ungen det är då säkert.
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Hihihi det såg kul ut!
    Han är en modg kille din Kasper!Måste varit jättestort för honom
    Undrar just hur Dante skulle uppskatta ett lekland?Kanske ska ta mig en tur med dem.....
  4. 2
    Hihihi det såg kul ut!
    Han är en modg kille din Kasper!Måste varit jättestort för honom
    Undrar just hur Dante skulle uppskatta ett lekland?Kanske ska ta mig en tur med dem.....
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Hihi, ser kul ut! Nils var på lekland förra helgen men fick hålla sig till att åka i pappas knä. Ska inte tala om för honom att Kasper åker själv!
  6. 3
    Hihi, ser kul ut! Nils var på lekland förra helgen men fick hålla sig till att åka i pappas knä. Ska inte tala om för honom att Kasper åker själv!
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    Klart han ville åka den, ser ju jätteskoj ut . Hannah är nog inte riktigt lika våghalsig utan hade nog gärna haft sällskap ner. Vad roligt att de är så stora våra små pluttar och kan hänga med på såna äventyr!
  8. 4
    Klart han ville åka den, ser ju jätteskoj ut . Hannah är nog inte riktigt lika våghalsig utan hade nog gärna haft sällskap ner. Vad roligt att de är så stora våra små pluttar och kan hänga med på såna äventyr!
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    När jag såg den bilden tänkte jag att det vore kul med Skåneträff på lekland! Vi har bara varit på det här i Lund, vet du hur de i Malmö är?
  10. 5
    När jag såg den bilden tänkte jag att det vore kul med Skåneträff på lekland! Vi har bara varit på det här i Lund, vet du hur de i Malmö är?
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6
    Men lille kasper, vad han kan den där lille =) Jag vet att vanda åkt lite rutschkana på dagis på mage "baklänges" och gungat och att hon gillar det, men uj vad du har en liten våghals, Vanda skulle nog inte gilla det så mkt än iaf =)
  12. 6
    Men lille kasper, vad han kan den där lille =) Jag vet att vanda åkt lite rutschkana på dagis på mage "baklänges" och gungat och att hon gillar det, men uj vad du har en liten våghals, Vanda skulle nog inte gilla det så mkt än iaf =)
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Vad kul Kasper har! Att han vågar!
  14. 7
    Vad kul Kasper har! Att han vågar!
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8

    Åk en tid det är lungt

    Är min rekommendation för då kan de krypa rätt fritt överallt utan att bli nersprungna.

    Vi brukar åka vardagar mellan 17-19 och då är det alltid i princip tomt. Igår var det vi och en annan familj som vi stämt träff med där. Alldeles lagomt med 4 barn på ett helt lekland
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  16. 8
    Åk en tid det är lungt Är min rekommendation för då kan de krypa rätt fritt överallt utan att bli nersprungna.

    Vi brukar åka vardagar mellan 17-19 och då är det alltid i princip tomt. Igår var det vi och en annan familj som vi stämt träff med där. Alldeles lagomt med 4 barn på ett helt lekland
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #9

    Nä håll på den hemlisen :)

    Det går ju inte ha småttingarna lösa om det är mycket barn i farten men vi har det så bra att åker man bara "rätt" tider så är det nästan tomt.

    Bollhavet tyckte han också var superkul och brydde sig inte alls om att han fick bollar över hela sig.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  18. 9
    Nä håll på den hemlisen :) Det går ju inte ha småttingarna lösa om det är mycket barn i farten men vi har det så bra att åker man bara "rätt" tider så är det nästan tomt.

    Bollhavet tyckte han också var superkul och brydde sig inte alls om att han fick bollar över hela sig.
  19. Medlem sedan
    Aug 2003
    #10

    Jo det är kul

    Och ännu roligare blir det när de går själva så man inte behöver klättra upp med dem i famnen *puh*

    Jag trodde inte han skulle våga men Pontus ville så gärna att vi skulle prova så jag som inte hade halkiga byxor åkta ner 2/3 av rutschkanan med Kasper och släpte därifrån och jag har sällan sett ett så stort flin på Kasper så då vågade jag prova ändå uppifrån. Han var i total extas och hade nog kunnat åka hur många gånger som helst
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  20. 10
    Jo det är kul Och ännu roligare blir det när de går själva så man inte behöver klättra upp med dem i famnen *puh*

    Jag trodde inte han skulle våga men Pontus ville så gärna att vi skulle prova så jag som inte hade halkiga byxor åkta ner 2/3 av rutschkanan med Kasper och släpte därifrån och jag har sällan sett ett så stort flin på Kasper så då vågade jag prova ändå uppifrån. Han var i total extas och hade nog kunnat åka hur många gånger som helst
  21. Medlem sedan
    Aug 2003
    #11

    Han har väl inte hunnit

    utveckla nåt förstånd alls

    Jennie var modig tidigt i gungor, rutschkanor, vatten och dyl och klättrade inte själv så mycket. Pontus var rädd för sånt han inte kunde styra själv och är fortfarande försiktig men klättrade själv väldigt tidigt.

    Nu verkar det ju som Kasper fått det bästa av två världar. Klättrar och ät totalt orädd... Vi får väl se var det här slutar
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  22. 11
    Han har väl inte hunnit utveckla nåt förstånd alls

    Jennie var modig tidigt i gungor, rutschkanor, vatten och dyl och klättrade inte själv så mycket. Pontus var rädd för sånt han inte kunde styra själv och är fortfarande försiktig men klättrade själv väldigt tidigt.

    Nu verkar det ju som Kasper fått det bästa av två världar. Klättrar och ät totalt orädd... Vi får väl se var det här slutar
  23. Medlem sedan
    Aug 2003
    #12

    Jo jag är också förvånad

    Hade inte trott att han skulle uppskatta det och jag var rätt skeptisk till att släppa honom men jag provade först att åka ner 2/3 av kanan och släppa honom därifrån och bara det gjorde honom lyrisk så då vågade vi prova från toppen. Nöjdare barn har aldrig skådats
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  24. 12
    Jo jag är också förvånad Hade inte trott att han skulle uppskatta det och jag var rätt skeptisk till att släppa honom men jag provade först att åka ner 2/3 av kanan och släppa honom därifrån och bara det gjorde honom lyrisk så då vågade vi prova från toppen. Nöjdare barn har aldrig skådats
  25. Medlem sedan
    Jul 2007
    #13
    Jag har varit på Andys och skattkammarön och Andys är helt ok!Sambon tyckter funhouse var bättre..men absolut inter skattkammarön!Inget säkerhet alls om det ens är öppet längre.....Men funhouse eller Andys då.Finns det fler?
  26. 13
    Jag har varit på Andys och skattkammarön och Andys är helt ok!Sambon tyckter funhouse var bättre..men absolut inter skattkammarön!Inget säkerhet alls om det ens är öppet längre.....Men funhouse eller Andys då.Finns det fler?
  27. Medlem sedan
    Jan 2005
    #14
    Han är otrolig lille Kasper. Tror inte att vi hade fått ner Fabian där.
  28. 14
    Han är otrolig lille Kasper. Tror inte att vi hade fått ner Fabian där.
  29. Medlem sedan
    Aug 2003
    #15

    Nä de överaskar ibland de små

    Hoppas han odlar lite självbevarelsedrift vad det lider för annars kommer jag ha ett hårt mammaliv
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  30. 15
    Nä de överaskar ibland de små Hoppas han odlar lite självbevarelsedrift vad det lider för annars kommer jag ha ett hårt mammaliv
  31. Medlem sedan
    Jan 2005
    #16
    Jag har ju lite svårt att titta på hur mycket av snön som smält eftersom den lilla snö som kommer sällan ligger kvar mer än några dagar. Men jag vet att denna helgen förra året fick vi massor av snö på söndagen. Och det var lite kvar helgen efter och råkallat när jag vandrade runt NÄL för att försöka gå igång förlossningen. Men sen tror jag att våren kom ganska snabbt efter det.
    Så lite tidigare är det i år. Men det kan lika väl bli snö igen om en vecka eller två. Men i onsdags var det så skönt ute. 9 gradet varmt och sol. Och det vädret hoppas jag på i helgen igen.
  32. 16
    Jag har ju lite svårt att titta på hur mycket av snön som smält eftersom den lilla snö som kommer sällan ligger kvar mer än några dagar. Men jag vet att denna helgen förra året fick vi massor av snö på söndagen. Och det var lite kvar helgen efter och råkallat när jag vandrade runt NÄL för att försöka gå igång förlossningen. Men sen tror jag att våren kom ganska snabbt efter det.
    Så lite tidigare är det i år. Men det kan lika väl bli snö igen om en vecka eller två. Men i onsdags var det så skönt ute. 9 gradet varmt och sol. Och det vädret hoppas jag på i helgen igen.
  33. Medlem sedan
    Jan 2005
    #17
    Vad gör gör det här. Skulle ju vara svar till Idas inlägg om våren.
    Kopierar svaret dit.
  34. 17
    Vad gör gör det här. Skulle ju vara svar till Idas inlägg om våren.
    Kopierar svaret dit.

Liknande trådar

  1. Idag har Kasper postat sina nappar
    By ~Ida~ in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-28, 14:08
  2. Idag har Kasper postat sina nappar
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-27, 22:05
  3. Kasper har åkt skidor idag
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-15, 11:10
  4. Ser du Kasper?
    By ~Ida~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 17:04
  5. Kasper
    By namnisen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 08:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar