Änglasyster Evelina
_0308 Augustibarn
  1. anonymt namn
    #1

    Änglasyster Evelina

    Till kanijo och alla andra som undrar:

    Så föddes hon då, vårt lilla hjärtebarn, vår änglasyster Evelina. Måndagen den 16/3 föddes hon, i v 19+5. Hon hade en mycket grav missbildning i sitt hjärta och hjärtat skulle inte ha fungerat alls efter födseln. Detta har varit det absolut tuffaste och tyngsta jag behövt uppleva. Dagen då jag inte gråter har ännu inte kommit. Vi har mött så många fantastiska människor inom sjukvården som har stöttat oss och burit oss. Sjuksköterskan vi hade när Evelina föddes måste helt enkelt ha varit en ängel! Så blev jag trebarnsmor, men det var inte så jag hade tänkt mig det.
  2. 1
    Änglasyster Evelina Till kanijo och alla andra som undrar:

    Så föddes hon då, vårt lilla hjärtebarn, vår änglasyster Evelina. Måndagen den 16/3 föddes hon, i v 19+5. Hon hade en mycket grav missbildning i sitt hjärta och hjärtat skulle inte ha fungerat alls efter födseln. Detta har varit det absolut tuffaste och tyngsta jag behövt uppleva. Dagen då jag inte gråter har ännu inte kommit. Vi har mött så många fantastiska människor inom sjukvården som har stöttat oss och burit oss. Sjuksköterskan vi hade när Evelina föddes måste helt enkelt ha varit en ängel! Så blev jag trebarnsmor, men det var inte så jag hade tänkt mig det.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Många många

    Kramar till dej o de dina!
    Tänkt på er......Kram igen
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  4. 2
    Många många Kramar till dej o de dina!
    Tänkt på er......Kram igen
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Jag saknar ord... Grattis till en liten Evelina och jag beklagar att hon inte fick stanna hos er ! Många kramar från mig !
  6. 3
    Jag saknar ord... Grattis till en liten Evelina och jag beklagar att hon inte fick stanna hos er ! Många kramar från mig !
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Jag saknar ord! Grattis. Jag är ledsen att ni inte fick behålla er lilla tös. Många kramar till dig och de dina.
  8. 4
    Jag saknar ord! Grattis. Jag är ledsen att ni inte fick behålla er lilla tös. Många kramar till dig och de dina.
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Kramar till er alla.
    Mamma till Saga -03
    http://skberg74.blogspot.com/
  10. 5
    Kramar till er alla.

Liknande trådar

  1. Änglasyster Evelina
    By *Evelina* +2 goungar in forum Änglabarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 14:40
  2. Evelina och
    By "Lilla Jag" in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 00:24
  3. Evelina!!!
    By Skrållan med Elsa in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 15:42
  4. Evelina
    By Pugini in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 14:58
  5. Hur är en Evelina?
    By Helena med Evelina in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 00:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar