Häng på nu då!
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Häng på nu då!

    20 mars låter väl som ett utmärkt datum att föda barn på, va? Kom igen nu, någon av er kan väl dela datum med mig? Jag tänker i alla fall hålla tummarna för att minst två-tre av er får bebis imorgon.

    Jag ligger här med helt vansinniga sammandragningar, men jag är klar med alla förberedelser i alla fall. Ja, utom mobilen till skötbordet, men det får vi väl fixa när vi kommer hem. Jag hade planer på att bada ikväll, men jag tror inte jag orkar riktigt. Duscha med Descutan måste jag göra i alla fall, och ta lite mediciner.

    Jag undrar hur det går på sjukhuset för sonen, maken har inte ringt än. Jag undrar hur jag ska kunna sova inatt, det lär inte bli många timmar. Nu ska jag packa det sista i BB-väskan och komma ihåg att ställa klockan.

    Rapport kommer snarast, och snälla håll tummarna för att lillebror är fullt frisk, att jag mår bra efter snittet och att vi kan åka hem redan i helgen.

    Kram till er och ha en bra dag imorgon!
  2. 1
    Häng på nu då! 20 mars låter väl som ett utmärkt datum att föda barn på, va? Kom igen nu, någon av er kan väl dela datum med mig? Jag tänker i alla fall hålla tummarna för att minst två-tre av er får bebis imorgon.

    Jag ligger här med helt vansinniga sammandragningar, men jag är klar med alla förberedelser i alla fall. Ja, utom mobilen till skötbordet, men det får vi väl fixa när vi kommer hem. Jag hade planer på att bada ikväll, men jag tror inte jag orkar riktigt. Duscha med Descutan måste jag göra i alla fall, och ta lite mediciner.

    Jag undrar hur det går på sjukhuset för sonen, maken har inte ringt än. Jag undrar hur jag ska kunna sova inatt, det lär inte bli många timmar. Nu ska jag packa det sista i BB-väskan och komma ihåg att ställa klockan.

    Rapport kommer snarast, och snälla håll tummarna för att lillebror är fullt frisk, att jag mår bra efter snittet och att vi kan åka hem redan i helgen.

    Kram till er och ha en bra dag imorgon!
  3. Medlem sedan
    Feb 2009
    #2
    Jag delar gärna datum, är sjukt trött på att vara gravid nu.

    Jag förstår att du är orolig för sonen MEN försök vila lite nu så du är pigg imorgon.

    HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG

    Kram
  4. 2
    Jag delar gärna datum, är sjukt trött på att vara gravid nu.

    Jag förstår att du är orolig för sonen MEN försök vila lite nu så du är pigg imorgon.

    HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG

    Kram
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3
    Hänger inte på - tycker 16:e passade alldeles utmärkt !!

    Men mina tummar har du absolut till i morgon - har inte hunnit läst bakåt något så jag vet inte vad som hänt sonen, men jag hoppas allt är bra!!

    Ska snart skriva min "historia"...

    Lycka till i morgon - allt kommer att gå kalasbra!!

    Kramiz från en trött Helena - trebarnsmamma
  6. 3
    Hänger inte på - tycker 16:e passade alldeles utmärkt !!

    Men mina tummar har du absolut till i morgon - har inte hunnit läst bakåt något så jag vet inte vad som hänt sonen, men jag hoppas allt är bra!!

    Ska snart skriva min "historia"...

    Lycka till i morgon - allt kommer att gå kalasbra!!

    Kramiz från en trött Helena - trebarnsmamma
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Ja nu är vi nyfikna på hur allt gick för dig!
  8. 4
    Ja nu är vi nyfikna på hur allt gick för dig!
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Lycka till nu imorrn och jag håller en tumme för att du snart hör att sonen mår bra
  10. 5
    Lycka till nu imorrn och jag håller en tumme för att du snart hör att sonen mår bra
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Låter jättebra!! själva "barnbidragsdagen" lycka till,och självklart så håller jag tummarna! kram
  12. 6
    Låter jättebra!! själva "barnbidragsdagen" lycka till,och självklart så håller jag tummarna! kram
  13. Medlem sedan
    Aug 2008
    #7
    Ja jag hänger givetvis på! Jag planerar att vattnet går någon gång nu under kvällen och att värkarbetet ska komma igång någon gång under natten. På morgonen befinner vi oss på sjukhuset och all personal är helt underbar, sambon är fin och trygg och jag har inte ont alls

    Blir en smärtfri förlossning och den går oväntat fort.
    Bebis kommer ut på morfars födelsedag och det blir precis som när jag berättade för mormor i somras. Sa till henne att sambon och jag redan kommit på den perfekta presenten till morfar, ett barnbarn!

    Låter väl bra?!

    Lycka till Gabbiz, hoppas att sonen och sambon kryar på sig och att ni får en fin dag! Kram- kommer att invänta rapport!
  14. 7
    Ja jag hänger givetvis på! Jag planerar att vattnet går någon gång nu under kvällen och att värkarbetet ska komma igång någon gång under natten. På morgonen befinner vi oss på sjukhuset och all personal är helt underbar, sambon är fin och trygg och jag har inte ont alls

    Blir en smärtfri förlossning och den går oväntat fort.
    Bebis kommer ut på morfars födelsedag och det blir precis som när jag berättade för mormor i somras. Sa till henne att sambon och jag redan kommit på den perfekta presenten till morfar, ett barnbarn!

    Låter väl bra?!

    Lycka till Gabbiz, hoppas att sonen och sambon kryar på sig och att ni får en fin dag! Kram- kommer att invänta rapport!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Åh lycka till imorgon! Håller självklart en tumme!
    Kram
  16. 8
    Åh lycka till imorgon! Håller självklart en tumme!
    Kram
  17. Medlem sedan
    Sep 2008
    #9
    Låter mycket bra. För dig alltså men inte för mig

    Hoppas verkligen att det sätter igång idag för dig tjejen!!
  18. 9
    Låter mycket bra. För dig alltså men inte för mig

    Hoppas verkligen att det sätter igång idag för dig tjejen!!

Liknande trådar

  1. Lillebror har häng...
    By Lova med 4:a in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 13:40
  2. ej string men häng......
    By atiram in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 17:43
  3. Häng mig inte nu...
    By VeraF in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 05:23
  4. Jag har sått häng-
    By Karola in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 17:41
  5. Hur mycke häng
    By hängbuken in forum Kroppsideal
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 16:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar