Växtvärk?
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Växtvärk?

    I natt vaknade Basti igen och klagade på ont i foten. Ibland är det benet och ibland foten. Minns inte att storebror gjorde likadant. Jag har tolkat det osm växtvärk. Har era julianer likadant? Hoppas det för annars får vi springa till doktorn.
  2. 1
    Växtvärk? I natt vaknade Basti igen och klagade på ont i foten. Ibland är det benet och ibland foten. Minns inte att storebror gjorde likadant. Jag har tolkat det osm växtvärk. Har era julianer likadant? Hoppas det för annars får vi springa till doktorn.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Ja! Vissa nätter är det väldigt påtagligt. Jag hoppas verkligen att det är växtvärk, och inte nåt som är tokigt. Vi har fått massera underben och fötter, tom fått ge Alvedon en gång.
  4. 2
    Ja! Vissa nätter är det väldigt påtagligt. Jag hoppas verkligen att det är växtvärk, och inte nåt som är tokigt. Vi har fått massera underben och fötter, tom fått ge Alvedon en gång.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Ronja har då och då värk i benen på kvällen och tom vaknat på natten. då brukar vi massera en stund och ge ett glas vatten, hjälper inte det ¨år det bli alvedon.
  6. 3
    Ronja har då och då värk i benen på kvällen och tom vaknat på natten. då brukar vi massera en stund och ge ett glas vatten, hjälper inte det ¨år det bli alvedon.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Ja, Nils har växtvärk i fötter och ben.
  8. 4
    Ja, Nils har växtvärk i fötter och ben.
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Ja, Lucas har växtvärk, vi har gett alvedon när det varit som värst. Kommer ihåg hur jobbigt det var själv...
  10. 5
    Ja, Lucas har växtvärk, vi har gett alvedon när det varit som värst. Kommer ihåg hur jobbigt det var själv...
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Tack för svaren! Då slipper vi springa till läkaren Jag har ju själv aldrig haft växtvärk så jag vet inte hur det känns. Men så blev jag inte så lång heller...
  12. 6
    Tack för svaren! Då slipper vi springa till läkaren Jag har ju själv aldrig haft växtvärk så jag vet inte hur det känns. Men så blev jag inte så lång heller...
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    Det har Olivia ganska ofta kommer alltid mitt i natten, hon brukar få en smärtstillande ipren och somnar sedan oftast om igen, men innan hon vaknar kan hon ligga och gny och gnälla...
  14. 7
    Det har Olivia ganska ofta kommer alltid mitt i natten, hon brukar få en smärtstillande ipren och somnar sedan oftast om igen, men innan hon vaknar kan hon ligga och gny och gnälla...

Liknande trådar

  1. Växtvärk?
    By Lyddan in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 22:21
  2. Har ni växtvärk?
    By Jolie in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 08:19
  3. Växtvärk?
    By ~LisaMarie~ in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 11:51
  4. Växtvärk???
    By Tsarbabe in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 07:20
  5. Växtvärk?
    By Hoppas hoppas..v5+3 in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar