Vad tyst det är här inne!
_0912 Decemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Vad tyst det är här inne!

    Är det ingen mer som hoppas på smått i december? :-) Det känns som om de andra grupperna brukar vara väldigt aktiva i väntan på allas BIM!
  2. 1
    Vad tyst det är här inne! Är det ingen mer som hoppas på smått i december? :-) Det känns som om de andra grupperna brukar vara väldigt aktiva i väntan på allas BIM!
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Vill gärna vara här inne men jag håller till i "försökt i under 12 mån" så länge tills jag vet nåt.
    Sen är det ju tyvärr så att det är många som hoppar över att försöka denna månad pga jul/nyår. Hoppas man får hamna här och att vi blir några stycken
  4. 2
    Vill gärna vara här inne men jag håller till i "försökt i under 12 mån" så länge tills jag vet nåt.
    Sen är det ju tyvärr så att det är många som hoppar över att försöka denna månad pga jul/nyår. Hoppas man får hamna här och att vi blir några stycken
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Jag hoppas!
  6. 3
    Jag hoppas!
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Jag håller med jen88 och johanna_l, jag hoppas så klart, men avvaktar lite :P
  8. 4
    Jag håller med jen88 och johanna_l, jag hoppas så klart, men avvaktar lite :P

Liknande trådar

  1. Vad tyst de är här inne...
    By tingla_bu in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-03, 18:20
  2. Vad tyst det är här inne...
    By Tin75 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-11-16, 17:41
  3. Men vad det är tyst här inne...
    By Ce-Ess in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 23:30
  4. Här inne var det tyst.
    By Daga in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 22:16
  5. Så tyst här inne....
    By FemaleX in forum Singelmingel
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 18:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar