För 10 år sedan
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    #1

    För 10 år sedan

    låg en trött och lycklig mamma på förlossningen med världens sötaste bebis på magen. och väntade på att de skulle tråckla färdigt så vi fick komma upp på BB. Världens sötaste är hon idag också även om hon inte längre sover på min mage vilket jag är mycket glad för ).
    Inga-Lill, Mårten & Agnes -99
  2. 1
    För 10 år sedan låg en trött och lycklig mamma på förlossningen med världens sötaste bebis på magen. och väntade på att de skulle tråckla färdigt så vi fick komma upp på BB. Världens sötaste är hon idag också även om hon inte längre sover på min mage vilket jag är mycket glad för ).
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Grattis

    Agnes på 10 års dagen!!!!!!!
    *************************
    Petra m. Linus-99 & Fabian-95
    http://petrapeps.blogg.se/
    http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com/
  4. 2
    Grattis Agnes på 10 års dagen!!!!!!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3
    Grattis till Agnes! (Jag fick SMS från Mårten, jag har inte hunnit kolla exakta datum, men det är från söndagen efter midsommardagen och 4 veckor framåt! Jag återkommer!)
  6. 3
    Grattis till Agnes! (Jag fick SMS från Mårten, jag har inte hunnit kolla exakta datum, men det är från söndagen efter midsommardagen och 4 veckor framåt! Jag återkommer!)
  7. Medlem sedan
    Jul 1998
    #4
    GRATTIS Agnes!
    kramar från oss i norr )
  8. 4
    GRATTIS Agnes!
    kramar från oss i norr )
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Grattis Agnes...

    ...det är så svårt att förstå att det har gått tio år!!! Hoppas hon fick en fin födelsedag!
  10. 5
    Grattis Agnes... ...det är så svårt att förstå att det har gått tio år!!! Hoppas hon fick en fin födelsedag!
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    #6
    Tack för grattisarna. Jo hon fick en bra födelsedag med kalas för familjen ( och mormor orkade vara med) på rätta dagen, kompisar på lördagen.
  12. 6
    Tack för grattisarna. Jo hon fick en bra födelsedag med kalas för familjen ( och mormor orkade vara med) på rätta dagen, kompisar på lördagen.

Liknande trådar

  1. Nu är det ett år sedan
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-07-30, 11:04
  2. Ett tag sedan
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 20:17
  3. hmm var ett tag sedan
    By anna m kotten in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 15:08
  4. För 3 år sedan
    By Annika med V & L in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 23:23
  5. Sedan jag fick barn för 4 år sedan...
    By Annika in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 20:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar