Skön Lördag?
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Skön Lördag?

    Min karl kom hem i gårkväll och jag är så glad. Känns som om vi är en familj igen.
    Idag ska vi åka och handla lite småsaker till min dotter och till oss. Låter tråkigt men vi gör det tillsammans så då känns det bra.
    Ska nog baka en sockerkaka också..... mysa!
    Nu måste jag sticka.
    Ha en underbar Lördag!
  2. 1
    Skön Lördag? Min karl kom hem i gårkväll och jag är så glad. Känns som om vi är en familj igen.
    Idag ska vi åka och handla lite småsaker till min dotter och till oss. Låter tråkigt men vi gör det tillsammans så då känns det bra.
    Ska nog baka en sockerkaka också..... mysa!
    Nu måste jag sticka.
    Ha en underbar Lördag!
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Härligt!
    Jag förstår vad du menar. Jag kan bli aslycklig av att gå på mataffären när vi är alla tre tillsammans
    Idag lyckades vi ta oss till en 4H-gård och äta lunch och nu har hela familjen sovit middag. Skönt
  4. 2
    Härligt!
    Jag förstår vad du menar. Jag kan bli aslycklig av att gå på mataffären när vi är alla tre tillsammans
    Idag lyckades vi ta oss till en 4H-gård och äta lunch och nu har hela familjen sovit middag. Skönt
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Ja vi tre i vår lilla familj har varit och handlat lite bebisgrejer. Några omlottbodies och byxor. Plus lite pysselsaker till mig och mina foton.
    Åt lunch på Max.
    Nu är jag helt slut i ben, rygg o mage men ikväll blir det Robinson o bakpotatis med räkröra. Smaskens!

    Trevlig kväll på er allihop! Kram
  6. 3
    Ja vi tre i vår lilla familj har varit och handlat lite bebisgrejer. Några omlottbodies och byxor. Plus lite pysselsaker till mig och mina foton.
    Åt lunch på Max.
    Nu är jag helt slut i ben, rygg o mage men ikväll blir det Robinson o bakpotatis med räkröra. Smaskens!

    Trevlig kväll på er allihop! Kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Låter som min dag... jag är också helt slut nu och ska lägga mig i sängen och vila kroppen innan sockerkaka-bak. Ikväll blir det kykling i ugn och hemagjord tzatsiki
  8. 4
    Låter som min dag... jag är också helt slut nu och ska lägga mig i sängen och vila kroppen innan sockerkaka-bak. Ikväll blir det kykling i ugn och hemagjord tzatsiki
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Vilken underbar dag ni haft. Är så sugen på en sån utflykt med familjen.... och varm choklad.
  10. 5
    Vilken underbar dag ni haft. Är så sugen på en sån utflykt med familjen.... och varm choklad.
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Det är ju så härligt att gå på stan hela familjen men det känns som man genomfört ett tufft träningspass istället.

    Tur att man kan myspysa hela kvällen!
  12. 6
    Det är ju så härligt att gå på stan hela familjen men det känns som man genomfört ett tufft träningspass istället.

    Tur att man kan myspysa hela kvällen!

Liknande trådar

  1. En skön & solig lördag
    By Av-längtan-till-dig in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 09:06
  2. Skön lördag
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 13:18
  3. så skön lördag
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-17, 13:58
  4. Ha en skön lördag!
    By cia76 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-19, 12:58
  5. Skön lördag (långt)
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 20:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar