Pojkcykel 24tum
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Pojkcykel 24tum

    Har ägnat mer än halva dan idag åt att åka runt till olika cykelaffärer och kolla på pojkcyklar. Varit i 6 olika butiker, och två av dem två gånger... *puh*
    Trodde att man kunde köpa en klassisk pojkcykel med vanliga hjul och pakethållare...

    Men det FINNS verkligen inte. Alla pojkcyklarna i 24" var utan riktiga stänkskärmar och utan pakethållare....
    Eftersom han akut behövde en cykel (lillasyster la beslag på hans gamla) så fick jag till slut ge med mig.
    Men det var det värt att se honom hellycklig och sprallig med en blå racercykel med ett skelett på ramen Nu har han cyklat oavbrutet i snart 2 timmar!!
  2. 1
    Pojkcykel 24tum Har ägnat mer än halva dan idag åt att åka runt till olika cykelaffärer och kolla på pojkcyklar. Varit i 6 olika butiker, och två av dem två gånger... *puh*
    Trodde att man kunde köpa en klassisk pojkcykel med vanliga hjul och pakethållare...

    Men det FINNS verkligen inte. Alla pojkcyklarna i 24" var utan riktiga stänkskärmar och utan pakethållare....
    Eftersom han akut behövde en cykel (lillasyster la beslag på hans gamla) så fick jag till slut ge med mig.
    Men det var det värt att se honom hellycklig och sprallig med en blå racercykel med ett skelett på ramen Nu har han cyklat oavbrutet i snart 2 timmar!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Det är så härligt att se dem cykla omkring, det gjorde mina också i går. Då känner man att våren har kommit... Och så idag tittar man ut genom fönstret och tar fram skidorna igen...
  4. 2
    Det är så härligt att se dem cykla omkring, det gjorde mina också i går. Då känner man att våren har kommit... Och så idag tittar man ut genom fönstret och tar fram skidorna igen...
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Det är grymt trist... Vi höll på att packa undan skidorna nu ju!!
    VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅREN, kom hit är du snäll

  6. 3
    Det är grymt trist... Vi höll på att packa undan skidorna nu ju!!
    VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅREN, kom hit är du snäll

Liknande trådar

  1. Stulen pojkcykel under natten!
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-19, 09:25
  2. 24" pojkcykel!?
    By -jenna- in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 10:22
  3. Fråga om pojkcykel...
    By sandrine in forum _99 Alla barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 18:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar