Kan inte någon säga till mig...
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Kan inte någon säga till mig...

    att jag inte klarar av att dricka flera kannor kaffe på raken. Sitter här med lite lätt hjärtklappning och illamående, måste nog ha något salt, typ chips för att häva känslan. Eller så förtränger jag och sätter igång med dammsugningen istället.
  2. 1
    Kan inte någon säga till mig... att jag inte klarar av att dricka flera kannor kaffe på raken. Sitter här med lite lätt hjärtklappning och illamående, måste nog ha något salt, typ chips för att häva känslan. Eller så förtränger jag och sätter igång med dammsugningen istället.
  3. Medlem sedan
    Mar 1998
    #2
    JAG tänker då inte göra det. Jag tycker du ska köpa mer kaffe istället. Av mig.
    Fast själv undrar jag om jag ska dra ner lite ifall det kan ha inverkan på lilla damens vakenhet...
  4. 2
    JAG tänker då inte göra det. Jag tycker du ska köpa mer kaffe istället. Av mig.
    Fast själv undrar jag om jag ska dra ner lite ifall det kan ha inverkan på lilla damens vakenhet...
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Men galning Du måste ju dela upp kaffedrickandet under dagen.. Så ta du lite chips o sen tar du tag i snabeldraken eftersom du måste ha energi till tusen nu
  6. 3
    Men galning Du måste ju dela upp kaffedrickandet under dagen.. Så ta du lite chips o sen tar du tag i snabeldraken eftersom du måste ha energi till tusen nu
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    Men det är därför jag inte ens dricker alls nått kaffe. Kafe är farligt har jag ju sagt.
  8. 4
    Men det är därför jag inte ens dricker alls nått kaffe. Kafe är farligt har jag ju sagt.
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Idiot! Jag har möblerat om vardagsrummet, avfrostar frysen, lekt arbetsledare, assen sjuk idag o snart kommer Plorp o jag häver i mig Cola så huvudet går i bitar. Jag ska göra klar, jag ska göra klart. *mantrat för dagen* Du o jag är ungeför lika kloka. *S*
  10. 5
    Idiot! Jag har möblerat om vardagsrummet, avfrostar frysen, lekt arbetsledare, assen sjuk idag o snart kommer Plorp o jag häver i mig Cola så huvudet går i bitar. Jag ska göra klar, jag ska göra klart. *mantrat för dagen* Du o jag är ungeför lika kloka. *S*
  11. ÅJ67 m 3 kidz
    #6
    Ditt kaffe är säkert godare än standardbrygg-kaffet jag köper i alla fall .
  12. 6
    Ditt kaffe är säkert godare än standardbrygg-kaffet jag köper i alla fall .
  13. ÅJ67 m 3 kidz
    #7
    Nu har sonen tagit över snabeldraken, sa jag att det är en svärmorsdröm till gosse jag har? . Nu sitter jag här och vilar mig lite för det var jobbigt att dammsuga vardagsrummet.
  14. 7
    Nu har sonen tagit över snabeldraken, sa jag att det är en svärmorsdröm till gosse jag har? . Nu sitter jag här och vilar mig lite för det var jobbigt att dammsuga vardagsrummet.
  15. ÅJ67 m 3 kidz
    #8
    Du är en klok kvinna .
  16. 8
    Du är en klok kvinna .
  17. ÅJ67 m 3 kidz
    #9
    Jag har i alla fall planerat mitt vardagsrum idag. Avledning kallade vi det visst igår? Trodde aldrig att jag skulle skriva/tänka så här men tack gode gud att det är måndag i morgon så helvetesveckan startar och kan bli överstökad.
  18. 9
    Jag har i alla fall planerat mitt vardagsrum idag. Avledning kallade vi det visst igår? Trodde aldrig att jag skulle skriva/tänka så här men tack gode gud att det är måndag i morgon så helvetesveckan startar och kan bli överstökad.
  19. Medlem sedan
    Mar 1998
    #10

    Jo, jag tror nog det.

  20. 10
    Jo, jag tror nog det.

Liknande trådar

  1. Kan någon säga till mig...
    By - Lillan - in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 13:59
  2. Skulle ni säga till någon... Men vilka
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 19:22
  3. Kan någon säga till min 5-åring..
    By Piilla in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-08, 14:20
  4. Kan någon säga till min gipsade 5 åring.
    By Piilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-10, 15:09
  5. Är det ok att säga till någon
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar