Nu säger jag godnatt och jag säger det
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Nu säger jag godnatt och jag säger det

    igen att jag ber om ursäkt om jag sårat någon med mina inlägg för att jag glömde "-tecknen....

    Godnatt hörs i morgon...
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Nu säger jag godnatt och jag säger det igen att jag ber om ursäkt om jag sårat någon med mina inlägg för att jag glömde "-tecknen....

    Godnatt hörs i morgon...
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Upprepar: Du ska inte be om ursäkt! Jag är iallafall glad att ngn här har civilkurage och kan stå upp för utsatta, och det gör du! Det ska du ha all heder för, och det är en jättepositiv sida, inte negativ. Det behövs fler som du! Fortsätt bara att vara dig själv, för du är bra!
  4. 2
    Upprepar: Du ska inte be om ursäkt! Jag är iallafall glad att ngn här har civilkurage och kan stå upp för utsatta, och det gör du! Det ska du ha all heder för, och det är en jättepositiv sida, inte negativ. Det behövs fler som du! Fortsätt bara att vara dig själv, för du är bra!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    TACK dina ord värmer... Ja jag har alltid försökt kämpa för utsatta och nu blir jag glad av att se att vissa faktiskt förtår vad jag skriver och inte läser in ord som inte står. tack lolouise!
  6. 3
    TACK dina ord värmer... Ja jag har alltid försökt kämpa för utsatta och nu blir jag glad av att se att vissa faktiskt förtår vad jag skriver och inte läser in ord som inte står. tack lolouise!

Liknande trådar

  1. säger oxå godnatt nu
    By Humle in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 21:59
  2. Nu säger jag godnatt...
    By - Lillan - in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 07:30
  3. Nu säger jag godnatt!
    By **Dame** återvänder in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 22:39
  4. Vi säger godnatt...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 00:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar