Hej hopp :)
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Hej hopp :)

    Tack för alla grattisar och allt i mitt tidigare inlägg Kul att se att man fortfarande finns kvar lite i perifirin hos folk

    Jag går in i vecka 8 i morron tydligen så jag har inte kommit så långt ännu. Får dock tydliga flashbacks på hur det var när jag väntade Robin... Har så förbaskat ont i brösten och är så in i nordens trött. Mår illa ibland men det där riktiga illamåendet så jag kräks har inte kommit ännu. Det kan gärna få hålla sig borta !

    Tänker bäbis hela tiden.. detta är spännande. Sen är det ju så skönt på ett sätt att de stora barnen är så pass stora så att dom kan uppleva detta på "rätt" sätt och liksom hänga med i vad som händer på ett annat sätt än om dom hade varit blöjbarn själva när småsyskon ska komma.

    Tösabiten är ju bara här varannan vecka. Längtar tills hon kommer hit på fredag, hon är så go mot mig och vi är verkligen som mor och dotter. Känner mig inte som någon styvmamma till henne och det är jätteskönt.

    Kram på er !
  2. 1
    Hej hopp :) Tack för alla grattisar och allt i mitt tidigare inlägg Kul att se att man fortfarande finns kvar lite i perifirin hos folk

    Jag går in i vecka 8 i morron tydligen så jag har inte kommit så långt ännu. Får dock tydliga flashbacks på hur det var när jag väntade Robin... Har så förbaskat ont i brösten och är så in i nordens trött. Mår illa ibland men det där riktiga illamåendet så jag kräks har inte kommit ännu. Det kan gärna få hålla sig borta !

    Tänker bäbis hela tiden.. detta är spännande. Sen är det ju så skönt på ett sätt att de stora barnen är så pass stora så att dom kan uppleva detta på "rätt" sätt och liksom hänga med i vad som händer på ett annat sätt än om dom hade varit blöjbarn själva när småsyskon ska komma.

    Tösabiten är ju bara här varannan vecka. Längtar tills hon kommer hit på fredag, hon är så go mot mig och vi är verkligen som mor och dotter. Känner mig inte som någon styvmamma till henne och det är jätteskönt.

    Kram på er !
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Å vad fint

    Vad härligt att du känner så gentemot din styvdotter. Man önskar ju det för alla, men det är nog inte alltid så lätt. Kan hålla med om det där med större barn och att få syskon. Pontus var ju 4 och hans äldre bröder 7 och 10 , när lillasyster kom. De är helt otroligt fina med henne och jag njöt mest av den bebisperioden faktiskt. Så mysigt att dela det med dem.
    Hoppas du slipper kräkas
  4. 2
    Å vad fint Vad härligt att du känner så gentemot din styvdotter. Man önskar ju det för alla, men det är nog inte alltid så lätt. Kan hålla med om det där med större barn och att få syskon. Pontus var ju 4 och hans äldre bröder 7 och 10 , när lillasyster kom. De är helt otroligt fina med henne och jag njöt mest av den bebisperioden faktiskt. Så mysigt att dela det med dem.
    Hoppas du slipper kräkas

Liknande trådar

  1. Hej hopp :(
    By enskedeanna in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 22:25
  2. Näe hopp och
    By -Dellen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 14:45
  3. Hej hopp!
    By mibelle in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 08:09
  4. Hej hopp!
    By MiaMaria in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 19:22
  5. Hej hopp!
    By Anki33 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 18:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar