Säg några positiva egenskaper..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Säg några positiva egenskaper..

    som det är bra att nämna vid en anställningsintervju.
  2. 1
    Säg några positiva egenskaper.. som det är bra att nämna vid en anställningsintervju.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    De gamla vanliga

    Flexibel
    Stresstålig
    Nogrann
    Ödmjuk
    Empatisk
    Lugn
    Effektiv
    Flexibel
  4. 2
    De gamla vanliga

    Flexibel
    Stresstålig
    Nogrann
    Ödmjuk
    Empatisk
    Lugn
    Effektiv
    Flexibel
  5. Misell
    #3
    Beror väl kanske lite på vad det är för jobb, men om man är ordningssam och noggrann så är väl det en fördel i de flesta jobb. Lätt för att lära kan väl också vara en positiv egenskap, social, bra på att jobba självständigt.....finns säkert mer, men inget jag kommer på här och nu.
  6. 3
    Beror väl kanske lite på vad det är för jobb, men om man är ordningssam och noggrann så är väl det en fördel i de flesta jobb. Lätt för att lära kan väl också vara en positiv egenskap, social, bra på att jobba självständigt.....finns säkert mer, men inget jag kommer på här och nu.
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    Tackar! Flexibel gillar min chef.
  8. 4
    Tackar! Flexibel gillar min chef.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Tack så mycket!
  10. 5
    Tack så mycket!
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    De man har såklart.......

    Vad känner du själv är dina plussidor?
  12. 6
    De man har såklart.......

    Vad känner du själv är dina plussidor?
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Det är sidor jag tänkte framhålla hos mig själv och det gäller min nuvarande chef så han vet ju om jag ljuger.

    Jag brukar kunna bli helt stum i den sortens samtal så jag tänkte fundera lite innan.
  14. 7
    Det är sidor jag tänkte framhålla hos mig själv och det gäller min nuvarande chef så han vet ju om jag ljuger.

    Jag brukar kunna bli helt stum i den sortens samtal så jag tänkte fundera lite innan.
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Jag tycker nog att om det är befintlig chef så ska man nog trycka på det ansvar man tar för sina arbetsuppgifter och lägga till s.k. bonus-positiva-sidor/egenskaper i detta... Hängde du med?

    Ex. Om man jobbar som personlig assistent så kan man framhålla sin skicklighet i det konkreta jobbet och ansvarstagandet och sedan lägga till om man exempelvis är bra på att lyssna på vårdtagaren, kommer bra överens med anhöriga (social kompetens).... osv.
  16. 8
    Jag tycker nog att om det är befintlig chef så ska man nog trycka på det ansvar man tar för sina arbetsuppgifter och lägga till s.k. bonus-positiva-sidor/egenskaper i detta... Hängde du med?

    Ex. Om man jobbar som personlig assistent så kan man framhålla sin skicklighet i det konkreta jobbet och ansvarstagandet och sedan lägga till om man exempelvis är bra på att lyssna på vårdtagaren, kommer bra överens med anhöriga (social kompetens).... osv.

Liknande trådar

  1. Positiva och negativa egenskaper
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-12-29, 19:22
  2. Ang egenskaper
    By "Es mamma" in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-15, 20:52
  3. Egenskaper hos en vän?
    By Familjnu in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-06-25, 08:50
  4. Positiva egenskaper
    By Alli-Mac in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 09:14
  5. Positiva egenskaper hos en
    By JmedNochM in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar