Fixar man
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Fixar man

    att både ta ur å sätta in ny spiral å sen gå å jobba?
    " Vissa behöver mer - för att få lika mycket "
  2. 1
    Fixar man att både ta ur å sätta in ny spiral å sen gå å jobba?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Ja jag fixar det i alla fall... jag cyklade tom till jobbet 8 km efter åt.
  4. 2
    Ja jag fixar det i alla fall... jag cyklade tom till jobbet 8 km efter åt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Det är nog olika, jag fixade det.
  6. 3
    Det är nog olika, jag fixade det.
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    det gör väl inte ont?

    Jag kände då varken när de satte in den eller tog bort den, men jag har inte gjort både ock på en gång, då spiralen åkte ur för gott för något år sedan.
  8. 4
    det gör väl inte ont? Jag kände då varken när de satte in den eller tog bort den, men jag har inte gjort både ock på en gång, då spiralen åkte ur för gott för något år sedan.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Ja
  10. 5
    Ja
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Inte jag...

    för jag måste sövas...

    Men de flesta andra fixar nog det! Att ta ut den känns ju inte, och sen sätta in en ny... Ladda med en Ipren innan så går det nog fint!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  12. 6
    Inte jag... för jag måste sövas...

    Men de flesta andra fixar nog det! Att ta ut den känns ju inte, och sen sätta in en ny... Ladda med en Ipren innan så går det nog fint!
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7

    Ja det tror jag

    jag har haft otroliga problem både vid i och ursättning men t o m de gångerna jag behövt upp på gyn och läkare som bråkat med mig så har jag fixat att jobba efteråt.

    Men usch och fy vad ont det kan göra, föda barn är en baggis i jämförelse
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  14. 7
    Ja det tror jag jag har haft otroliga problem både vid i och ursättning men t o m de gångerna jag behövt upp på gyn och läkare som bråkat med mig så har jag fixat att jobba efteråt.

    Men usch och fy vad ont det kan göra, föda barn är en baggis i jämförelse
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8

    Se där

    En som är ännu besvärligare än jag Jag undkommer narkos med nöd och näppe men inte är det skönt inte.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  16. 8
    Se där En som är ännu besvärligare än jag Jag undkommer narkos med nöd och näppe men inte är det skönt inte.
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9

    Jag har...

    en väldigt, väldigt framåtlutad livmoder, så det är tvårt att få in den, och det gör fruktansvärt ont!
    Första gången i narkos körde de spiralen rakt genom livmoderhalsen och satte den bakopm livmodern, och sen undrade de varför jag hade så ont på uppvaknet! (och 3 veckor senare var jag gravid!)
    Andra gången satte de in den samtidigt som de opererade ut den gamla, så då hade han fortfarande kamera i magen och var säker på att den hamnat rätt! Men den kom ut lite senare och såg ut som en banan...

    Så jag har gett upp spiralandet nu!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  18. 9
    Jag har... en väldigt, väldigt framåtlutad livmoder, så det är tvårt att få in den, och det gör fruktansvärt ont!
    Första gången i narkos körde de spiralen rakt genom livmoderhalsen och satte den bakopm livmodern, och sen undrade de varför jag hade så ont på uppvaknet! (och 3 veckor senare var jag gravid!)
    Andra gången satte de in den samtidigt som de opererade ut den gamla, så då hade han fortfarande kamera i magen och var säker på att den hamnat rätt! Men den kom ut lite senare och såg ut som en banan...

    Så jag har gett upp spiralandet nu!
  19. Medlem sedan
    Dec 2001
    #10
    Ja det gör man, jag gjorde det i förra veckan utan problem.
  20. 10
    Ja det gör man, jag gjorde det i förra veckan utan problem.

Liknande trådar

  1. Fixar jag det..?
    By rina in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 18:01
  2. Jag fixar
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 19:50
  3. Fixar man...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 20:31
  4. Hur fixar ni det?
    By Ledsen idag (igen) in forum Autismspektrum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 17:19
  5. Det här fixar sig
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar