Gränsfall nov/dec
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Gränsfall nov/dec

    Hej! Jag joinar både här och novembergruppen för bf är 29/11 enligt internetkalendrar... får väl veta mer exakt när man hälsar på barnmorskan... Är gravid för första gången och det är planerat.

    Har känt i magen sedan dag 3. Först en massa stick och sen en vecka tillbaka gör det ont och i måndags var jag tvungen att köpa mammabyxor för att jag inte kunde sitta med knäppta byxor längre (pga att det gör ont, inte pga storlek). Men gravtestet gjorde jag bara imorse )

    Hoppas allt går bra nu! Och hej o hå vad läskigt att kanske föda i ÅR! Oj!
  2. 1
    Gränsfall nov/dec Hej! Jag joinar både här och novembergruppen för bf är 29/11 enligt internetkalendrar... får väl veta mer exakt när man hälsar på barnmorskan... Är gravid för första gången och det är planerat.

    Har känt i magen sedan dag 3. Först en massa stick och sen en vecka tillbaka gör det ont och i måndags var jag tvungen att köpa mammabyxor för att jag inte kunde sitta med knäppta byxor längre (pga att det gör ont, inte pga storlek). Men gravtestet gjorde jag bara imorse )

    Hoppas allt går bra nu! Och hej o hå vad läskigt att kanske föda i ÅR! Oj!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    hej!! Har oxå BF 29/11, så hamnar väl lte här oxå=) Då är vi i samma grupper igen även försökt under 12 mån, =)

    Spännande detta ellerhur=)??
  4. 2
    hej!! Har oxå BF 29/11, så hamnar väl lte här oxå=) Då är vi i samma grupper igen även försökt under 12 mån, =)

    Spännande detta ellerhur=)??
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Hehe jaaaa =) Hoppas det håller i sig och att allt går bra! Har du bokat nåt samtal hos BM? Har du barn sen tidigare? Jag är förstagångsgravid och har samtal nästa torsdag.
  6. 3
    Hehe jaaaa =) Hoppas det håller i sig och att allt går bra! Har du bokat nåt samtal hos BM? Har du barn sen tidigare? Jag är förstagångsgravid och har samtal nästa torsdag.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    JAPP, har min första tid hos BM imorgon , sedan Vag UL den 14e eftersom jag haft 2 missfall. Har även 2 barn(2 döttrar) som är 7 o 6 år,
    fÅR vul pga oro för missfall igen....så det är första delmålet för mig här nu=)!
    Har en bra känsla denna gången-det ska gå!=)
  8. 4
    JAPP, har min första tid hos BM imorgon , sedan Vag UL den 14e eftersom jag haft 2 missfall. Har även 2 barn(2 döttrar) som är 7 o 6 år,
    fÅR vul pga oro för missfall igen....så det är första delmålet för mig här nu=)!
    Har en bra känsla denna gången-det ska gå!=)
  9. Medlem sedan
    Mar 2009
    #5
    vi har med just plussat, beräknat till runt 30nov enligt kallendern... =)
  10. 5
    vi har med just plussat, beräknat till runt 30nov enligt kallendern... =)
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Varmt grattis! Jag väntade min första med bf 25 november och så kom hon 2 december. Jag kände också mycket tidigt de där trycket och liksom stickningarna.
  12. 6
    Varmt grattis! Jag väntade min första med bf 25 november och så kom hon 2 december. Jag kände också mycket tidigt de där trycket och liksom stickningarna.
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Ett extra varmt grattis till dig och lycka till. Jag har många mf bakom mig, tre innan första barnet som jag fick föda levande. Jag känner med dig i din oro.
  14. 7
    Ett extra varmt grattis till dig och lycka till. Jag har många mf bakom mig, tre innan första barnet som jag fick föda levande. Jag känner med dig i din oro.
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8
    Grattis! Jag hade bf 25 november med första barnet, men hon blev en decemberbäbis till slut (2:a).
  16. 8
    Grattis! Jag hade bf 25 november med första barnet, men hon blev en decemberbäbis till slut (2:a).
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    åh, tack.....å fy vilka hemska erfarenheter du har då...mardröm....
    men nu ska det gå bra!!=)
  18. 9
    åh, tack.....å fy vilka hemska erfarenheter du har då...mardröm....
    men nu ska det gå bra!!=)
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10
    Ja, jag har en del erfarenheter, men jag har ffa tre friska och helt underbara ungar!

    Jag håller tummarna för dig!

    Jag hänger ju här för att jag som värd på Aff fått priviligeriet att vara extra-aktiv värd här, helt utan Bäbis i maggen! Men gudars vad sugen jag blir när jag läser det ni skriver! Undra om Aff ger mig underhåll om jag blir gravid av att hänga här?
  20. 10
    Ja, jag har en del erfarenheter, men jag har ffa tre friska och helt underbara ungar!

    Jag håller tummarna för dig!

    Jag hänger ju här för att jag som värd på Aff fått priviligeriet att vara extra-aktiv värd här, helt utan Bäbis i maggen! Men gudars vad sugen jag blir när jag läser det ni skriver! Undra om Aff ger mig underhåll om jag blir gravid av att hänga här?

Liknande trådar

  1. Gränsfall för hypothyreos?
    By Omamma in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 23:51
  2. Gränsfall nov/dec
    By guppi in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 13:48
  3. Gränsfall - igen...
    By fjella in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 19:51
  4. Gränsfall för EP (barn)...
    By Lotta_79 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 10:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar