GRETA 1 år!
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    GRETA 1 år!

    idag. För exakt ett år sen låg jag just nu på bb och vilade upp mig efter snittet och lilla Greta på neonantalen eftersom hon föddes i v. 36 och vägde 2 375 gram. Åh så liten men ändå perfekt hon var, inte så prematur i sitt utseende utan mest bara liten och tunn men ändå stor jämfört med alla de andra bebisarna där på avd. 4. Nostalgi...

    Idag firar vi med våfflor eftersom hon är född på våffeldagen, släkten kommer hit och inte har hon fått speciellt mycket paket heller, vi har ju redan allt eftersom vi redan har en tjej sedan tidigare. Hur kan ett år ha gått så fort? Det känns som det var igår hon föddes.
    Mamma till
    A. 0312
    G. 0803
  2. 1
    GRETA 1 år! idag. För exakt ett år sen låg jag just nu på bb och vilade upp mig efter snittet och lilla Greta på neonantalen eftersom hon föddes i v. 36 och vägde 2 375 gram. Åh så liten men ändå perfekt hon var, inte så prematur i sitt utseende utan mest bara liten och tunn men ändå stor jämfört med alla de andra bebisarna där på avd. 4. Nostalgi...

    Idag firar vi med våfflor eftersom hon är född på våffeldagen, släkten kommer hit och inte har hon fått speciellt mycket paket heller, vi har ju redan allt eftersom vi redan har en tjej sedan tidigare. Hur kan ett år ha gått så fort? Det känns som det var igår hon föddes.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Grattis till stora tjejen!

    Ett år redan, ja jag fattar knappt hur det kan gå så snabbt. Hoppas att lilla fröken och hennes föräldrar hhade en trevlig födelsedag. Var hon nöjd med sina presenter?
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  4. 2
    Grattis till stora tjejen! Ett år redan, ja jag fattar knappt hur det kan gå så snabbt. Hoppas att lilla fröken och hennes föräldrar hhade en trevlig födelsedag. Var hon nöjd med sina presenter?
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Ja, vi hade trevligt. Varmkorv och våfflor - alla var nöjda. Storasyrran och tremeningarna körde ett mimuppträdande till Lili& Susie, en helkväll helt enkelt.

    Hon fick mest kläder och några leksaker. Som vanligt lockade omslagspapperet och snörena mest, men hennes mamma (moi) är jättenöjd hon fick också presenter eftersom alla var sjuka när hon fyllde år.
  6. 3
    Ja, vi hade trevligt. Varmkorv och våfflor - alla var nöjda. Storasyrran och tremeningarna körde ett mimuppträdande till Lili& Susie, en helkväll helt enkelt.

    Hon fick mest kläder och några leksaker. Som vanligt lockade omslagspapperet och snörena mest, men hennes mamma (moi) är jättenöjd hon fick också presenter eftersom alla var sjuka när hon fyllde år.
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Jag har också svårt att förstå vart tiden tagit vägen. 1 år känns ju jättelänge men det är det ju inte egentligen när man tänker efter..
  8. 4
    Jag har också svårt att förstå vart tiden tagit vägen. 1 år känns ju jättelänge men det är det ju inte egentligen när man tänker efter..
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Grattis!!! på födelsedagen.

    Från oss alla. Våfflor låter som en toppentradition.
    Ja tänk vad tiden rusar iväg. Man både vill att de ska växa och att de ska förbli yttepyttiga....
    Hoppas ni alla får en fin dag med mycket firande.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  10. 5
    Grattis!!! på födelsedagen. Från oss alla. Våfflor låter som en toppentradition.
    Ja tänk vad tiden rusar iväg. Man både vill att de ska växa och att de ska förbli yttepyttiga....
    Hoppas ni alla får en fin dag med mycket firande.
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6

    Grattis Greta

    I efterskott!

    Hoppas ni hade en härlig dag!
    I dag är det första dagen på resten av ditt liv


    ♥♥♥♥♥Tuva 27/7-05 & Melker 19/4 2008♥♥♥♥♥
  12. 6
    Grattis Greta I efterskott!

    Hoppas ni hade en härlig dag!
  13. Medlem sedan
    Apr 2005
    #7
    Många grattis i efterskott! Visst går det vansinnigt fort?!
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  14. 7
    Många grattis i efterskott! Visst går det vansinnigt fort?!
  15. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8

    Tack för alla grattis

    vi hade en bra dag och imorgon är det dags för kompiskalas med två "kompisar" (ifall hon nu förstår att det är hennes kompisar) på besök.
    Mamma till
    A. 0312
    G. 0803
  16. 8
    Tack för alla grattis vi hade en bra dag och imorgon är det dags för kompiskalas med två "kompisar" (ifall hon nu förstår att det är hennes kompisar) på besök.
  17. Medlem sedan
    Apr 2008
    #9
    Grattis i efterskott!

    Fantastiskt att det går så fort! Blir alldeles nostalgisk av att läsa ditt inlägg
  18. 9
    Grattis i efterskott!

    Fantastiskt att det går så fort! Blir alldeles nostalgisk av att läsa ditt inlägg
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10
    Massor av grattis i efterskott!!!
  20. 10
    Massor av grattis i efterskott!!!

Liknande trådar

  1. Greta är här!
    By Honey76 in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-16, 20:01
  2. Greta
    By hedvig in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 17:02
  3. Greta?
    By ViggoTinja in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 10:58
  4. Greta är här!
    By Humlan21 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 18:37
  5. Greta
    By 1977bella in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 12:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar