dextro energy??
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    dextro energy??

    druv socker kan man äta massa av det när man är gravid eller är det illa , känner mig så svimmningsfärdig hela tiden men vill jobba!! vad gör jag??
    Njut av tiden som är just nu, för du får aldrig tillbaka den!

    Bloggen du gärna får titta in i. http://bloggiblogga.blogg.se/
  2. 1
    dextro energy?? druv socker kan man äta massa av det när man är gravid eller är det illa , känner mig så svimmningsfärdig hela tiden men vill jobba!! vad gör jag??
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2

    tror det är bättre

    att äta sådant som gör att blodsockret hålls på en jämnnivå. Tror inte fruktsockret i sig är farligt (jag hade med mig det till förlossningen och BM sa inget om det) men som allt socker så gör det ju en pigg under en kort stund och sedan så dippar ju blodsockret och så blir man trött snabbt igen. Vet inte hur bra du brukar äta men att äta en bra frukost/lunch/middag och iallafall 2 mellanmål brukar ju hjälpa bra mot problem med blodsockret. Och om det krisar så skulle jag kanske satsa på en näve nötter eller liknande istället.
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  4. 2
    tror det är bättre att äta sådant som gör att blodsockret hålls på en jämnnivå. Tror inte fruktsockret i sig är farligt (jag hade med mig det till förlossningen och BM sa inget om det) men som allt socker så gör det ju en pigg under en kort stund och sedan så dippar ju blodsockret och så blir man trött snabbt igen. Vet inte hur bra du brukar äta men att äta en bra frukost/lunch/middag och iallafall 2 mellanmål brukar ju hjälpa bra mot problem med blodsockret. Och om det krisar så skulle jag kanske satsa på en näve nötter eller liknande istället.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Har ätit 3 smörgåsar med mesmör och leverpastej och juice till frukost och sen en hamburgare med pammes cola och milckshake innan jobbet bid 10,30 och sen varm choklad på det men är ändå yr vad gör man?
  6. 3
    Har ätit 3 smörgåsar med mesmör och leverpastej och juice till frukost och sen en hamburgare med pammes cola och milckshake innan jobbet bid 10,30 och sen varm choklad på det men är ändå yr vad gör man?

Liknande trådar

  1. Nutrini Energy
    By geeze in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-09, 14:03
  2. dextro energy
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 22:30
  3. Är det ok med Dextro?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 08:43
  4. Varning för Vicks Red Energy
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 05:30
  5. Taurus Energy
    By Desperado in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 10:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar