Vill någon hjälpa
_0912 Decemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Vill någon hjälpa

    Hej!

    Finns det någon testkunnig här?

    Jag testade idag med Apoliva och p.g.a. en "akut" situation på jobbet så hann jag inte läsa av testet utan tittade på det efter ca 30min-1h efteråt.

    Går det att lita på det resultatet? Det var positivt, men något inom mig säger att jag inte tror på det eftersom det gått för lång tid...

    Jag ska köpa ett nytt test imorgon, men jag sitter ju och undrar nu....
  2. 1
    Vill någon hjälpa Hej!

    Finns det någon testkunnig här?

    Jag testade idag med Apoliva och p.g.a. en "akut" situation på jobbet så hann jag inte läsa av testet utan tittade på det efter ca 30min-1h efteråt.

    Går det att lita på det resultatet? Det var positivt, men något inom mig säger att jag inte tror på det eftersom det gått för lång tid...

    Jag ska köpa ett nytt test imorgon, men jag sitter ju och undrar nu....
  3. Anonym
    #2
    Jag testade för tidigt och fick inget plus den gången. Hade sparat testet och kollade på det dagen efter innan jag slängde det och då var det ett plus! Jag tror alltså inte man skall lita på testet om man väntar på länge. Har för mig att det står så i clearblue-manualen. Borde vara samma för alla tester.
  4. 2
    Jag testade för tidigt och fick inget plus den gången. Hade sparat testet och kollade på det dagen efter innan jag slängde det och då var det ett plus! Jag tror alltså inte man skall lita på testet om man väntar på länge. Har för mig att det står så i clearblue-manualen. Borde vara samma för alla tester.
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Tack för ditt svar!

    Jag har ju såklart slängt manualen, men jag tror som du att ett gammalt test inte går att lita på!
  6. 3
    Tack för ditt svar!

    Jag har ju såklart slängt manualen, men jag tror som du att ett gammalt test inte går att lita på!
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Å så var jag inte anonym längre

    Men det gör inget, jag får testa imorgon igen, annars får vi försöka på en 2010 istället
  8. 4
    Å så var jag inte anonym längre

    Men det gör inget, jag får testa imorgon igen, annars får vi försöka på en 2010 istället
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    så gjorde jag, testade, somnade om o efetr 2 timmar när jag vaknade så var ett streck, något nyfiken jag blev då!!!! Får aldrig streck långt efter om det inte är ngt...så dagen efter plussade jag på riktigt=)
  10. 5
    så gjorde jag, testade, somnade om o efetr 2 timmar när jag vaknade så var ett streck, något nyfiken jag blev då!!!! Får aldrig streck långt efter om det inte är ngt...så dagen efter plussade jag på riktigt=)
  11. Anonym
    #6
    När jag försökte skaffa mitt första barn testade jag sama dag ja skulle haft mens och fick neg. var tvungen o kolla på den nån timma efter och då var den pos.
    Ingen mens kom och en v efter var stickan starkt pos med en gång o 9 mån senare föddes min son!

    Så det behöver inte vara helt kört!
  12. 6
    När jag försökte skaffa mitt första barn testade jag sama dag ja skulle haft mens och fick neg. var tvungen o kolla på den nån timma efter och då var den pos.
    Ingen mens kom och en v efter var stickan starkt pos med en gång o 9 mån senare föddes min son!

    Så det behöver inte vara helt kört!

Liknande trådar

  1. Vill någon hjälpa oss.
    By casi in forum Ägg & spermadonation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 17:21
  2. Vill någon hjälpa mig?!
    By *Ullis med 3 barn* in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 12:45
  3. Är det någon som vill hjälpa
    By Mimmiz in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-20, 13:13
  4. Någon som vill hjälpa oss?
    By Anna m.Leo&Lovis in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 14:02
  5. Någon som vill hjälpa mig?!
    By Anna m. Mio & Teodor in forum _0207 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 22:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar