Skoproblem
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Skoproblem

    jag måste få lite tips om hur man kan göra en praktiskt skoförvaring i hallen. Vi har för närvarande en väldig röra med skor här och där. Vi är ju bara tre skobärare för tillfället och jag undrar hur det ska bli när Jacob börjar använda skor. Hur har ni det i era hallar? Någon listig lösning?
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    Skoproblem jag måste få lite tips om hur man kan göra en praktiskt skoförvaring i hallen. Vi har för närvarande en väldig röra med skor här och där. Vi är ju bara tre skobärare för tillfället och jag undrar hur det ska bli när Jacob börjar använda skor. Hur har ni det i era hallar? Någon listig lösning?
  3. S-mamman
    #2
    Vår lösning i kampen mot kaos är att vi bara har framme de absolut nödvändigaste skorna, de som inte används varje/varannan dag får stå nån annanstans än i hallen. Många skor blir det ju ändå men det ryms iaf på ett skoställ och så en rad på golvet framför stället.
  4. 2
    Vår lösning i kampen mot kaos är att vi bara har framme de absolut nödvändigaste skorna, de som inte används varje/varannan dag får stå nån annanstans än i hallen. Många skor blir det ju ändå men det ryms iaf på ett skoställ och så en rad på golvet framför stället.

Liknande trådar

  1. Skoproblem...
    By mortillsju in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 15:47
  2. Skoproblem!
    By MorM in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-01, 21:34
  3. SKOPROBLEM
    By there_se77 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 13:01
  4. Skoproblem!!!
    By hermelinen in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 22:35
  5. Skoproblem
    By mariamed4 in forum Stora barn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 22:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar