Nu börjas det..
_0912 Decemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Nu börjas det..

    Trots att det inte ens var ett år sedan jag var gravid senast hade jag lyckats förtränga hur det kändes i början. Tröttheten och illamåendet har kommit med stormsteg!! Är så trött, så trött hela tiden! Förra graviditeten mådde jag illa fram till femte månaden. Jag hoppas det inte blir lika länge denna gång..
    Samtidigt är det ju fantastiskt att känna dessa symptom. Det blir så verkligt.. :-)

    Hur mår ni andra?
  2. 1
    Nu börjas det.. Trots att det inte ens var ett år sedan jag var gravid senast hade jag lyckats förtränga hur det kändes i början. Tröttheten och illamåendet har kommit med stormsteg!! Är så trött, så trött hela tiden! Förra graviditeten mådde jag illa fram till femte månaden. Jag hoppas det inte blir lika länge denna gång..
    Samtidigt är det ju fantastiskt att känna dessa symptom. Det blir så verkligt.. :-)

    Hur mår ni andra?
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Oj, jobbigt! Jag mår ganska bra, känner mig lite "queasy" om jag äter för mycket eller för sällan. När har du bf? Jag har bf 29-30/11 så hänger både här och i novembergruppen.
  4. 2
    Oj, jobbigt! Jag mår ganska bra, känner mig lite "queasy" om jag äter för mycket eller för sällan. När har du bf? Jag har bf 29-30/11 så hänger både här och i novembergruppen.
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Jag har bf den 6:e.
  6. 3
    Jag har bf den 6:e.
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    GRATTIS VÄNNEN!!!
    Hade mina misstankar vem du var. Är så lycklig för er skull, tänk att lilla Thor ska bli storebror. Helt underbart! Ta väl hand om dig nu!!!
    KRAMIS
  8. 4
    GRATTIS VÄNNEN!!!
    Hade mina misstankar vem du var. Är så lycklig för er skull, tänk att lilla Thor ska bli storebror. Helt underbart! Ta väl hand om dig nu!!!
    KRAMIS
  9. Anonym
    #5
    Haha, fasen! Glömde klicka i "anonym"! Jaja, the cat is out of the bag...! ;-)
    Kan väl egentligen vara officiell, men jag har familj och vänner som snokar på forumet och vi vill hålla på detta ett tag till... :-)

    Kram!
  10. 5
    Haha, fasen! Glömde klicka i "anonym"! Jaja, the cat is out of the bag...! ;-)
    Kan väl egentligen vara officiell, men jag har familj och vänner som snokar på forumet och vi vill hålla på detta ett tag till... :-)

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6
    Jag säger inget inne i andra gruppen... tyst som en mus Förstår att ni vill mysa med hemlisen ett tag till.
    KRAM!!!
  12. 6
    Jag säger inget inne i andra gruppen... tyst som en mus Förstår att ni vill mysa med hemlisen ett tag till.
    KRAM!!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2008
    #7
    Tack vännen! Det gör iofs inget om de ser mig här, men så länge det inte skrivs något inne på andra forumet.. :-)

    Kram!
  14. 7
    Tack vännen! Det gör iofs inget om de ser mig här, men så länge det inte skrivs något inne på andra forumet.. :-)

    Kram!
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8
    Ja, det är både jobbigt och en sådan härlig känsla när man riktigt börjar KÄNNA sig gravid. *minns med nostalgi*
  16. 8
    Ja, det är både jobbigt och en sådan härlig känsla när man riktigt börjar KÄNNA sig gravid. *minns med nostalgi*

Liknande trådar

  1. Nu börjas det
    By Folkabo in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2012-02-14, 14:11
  2. Nu börjas det...
    By fjella in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 08:53
  3. Det ska börjas i tid
    By smulan06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 12:54
  4. Nu börjas det...
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 07:18
  5. Nu börjas det
    By Förhoppningsfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 16:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar