nu skriver jag nog lite för mycket igen
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    nu skriver jag nog lite för mycket igen

    men det blir lätt så när man går hemma. fast denna veckan är det bara idag som jag inte har jobb.

    sitter här och funderar om jag verkligen har äl denna månaden. det har varit så lite flytningar och de flytningar som kommit har jag bara märkt av vid nr2-toabesök, ursäkta detaljen, och då har dom inte varit trådiga. knappt ens tendens till det. får väl se hur det ser ut nu under dagen och imorgon för enl äl-räknaren här på aff så ska jag ha äl imorgon. men jag går inte efter den helt och hållet utan kollar flytningarna också.

    hur är det med er? har ni tydliga flytningar eller har det visat sig att ni haft äl ändå? vet ju att det är några stycken som använder stickor.
  2. 1
    nu skriver jag nog lite för mycket igen men det blir lätt så när man går hemma. fast denna veckan är det bara idag som jag inte har jobb.

    sitter här och funderar om jag verkligen har äl denna månaden. det har varit så lite flytningar och de flytningar som kommit har jag bara märkt av vid nr2-toabesök, ursäkta detaljen, och då har dom inte varit trådiga. knappt ens tendens till det. får väl se hur det ser ut nu under dagen och imorgon för enl äl-räknaren här på aff så ska jag ha äl imorgon. men jag går inte efter den helt och hållet utan kollar flytningarna också.

    hur är det med er? har ni tydliga flytningar eller har det visat sig att ni haft äl ändå? vet ju att det är några stycken som använder stickor.
  3. Chili-
    #2
    Nix, inga jättetydliga tecken i form av flytningar här heller, iaf inte enligt skolboken. Jag använder stickor och är på dag 15 idag, inget utslag ännu. Brukar ha korta menscykler, kroppen gör lite som den vill... Använder du stickor? Äl- sekret är inget säkert tecken på att man har äl, det är bara östrogenproduktion som stiger och gör sekretet tunnare...
  4. 2
    Nix, inga jättetydliga tecken i form av flytningar här heller, iaf inte enligt skolboken. Jag använder stickor och är på dag 15 idag, inget utslag ännu. Brukar ha korta menscykler, kroppen gör lite som den vill... Använder du stickor? Äl- sekret är inget säkert tecken på att man har äl, det är bara östrogenproduktion som stiger och gör sekretet tunnare...
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    nej har inte använt stickor mer än ett par ggr för någon månad sedan. men funderar på att pröva igen nästa gång kanske. vi får köra på i blindo och hoppas på det bästa denna gången med.

    hoppas du får utslag snart! kram
  6. 3
    nej har inte använt stickor mer än ett par ggr för någon månad sedan. men funderar på att pröva igen nästa gång kanske. vi får köra på i blindo och hoppas på det bästa denna gången med.

    hoppas du får utslag snart! kram

Liknande trådar

  1. skriver lite igen då.
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-11-16, 18:08
  2. Ni skriver så mycket bra
    By fru_bill in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 07:51
  3. Hemma igen, lite brun och mycket glad!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-11, 07:43
  4. Ni skriver så mycket
    By Gizmoo in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 09:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar