Stockholmsfikat - nu spikar vi
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Stockholmsfikat - nu spikar vi

    Onsdag blir det!

    Tid och plats? Om vi ska ta samma ställe som sist kan vi inte ta tidigare än elva eftersom de öppnar då. Ni får säga vad ni tycker. Själv kan jag från tio och framåt och söder är bäst för mig, men city funkar också.
  2. 1
    Stockholmsfikat - nu spikar vi Onsdag blir det!

    Tid och plats? Om vi ska ta samma ställe som sist kan vi inte ta tidigare än elva eftersom de öppnar då. Ni får säga vad ni tycker. Själv kan jag från tio och framåt och söder är bäst för mig, men city funkar också.
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    Hej Tina!

    Jag skulle ju gärna ha det lite senare då da... Fick så klart en "ta igen tid" på babysimmet just på onsdag (ville ha imorgon men det gick tydligen inte) och tiderna är på förmiddagen! Kommer som senast vid 12.30 tror jag. Kan vi inte ta ett annat ställe än kulturhuset denna gång eller hur många är det som kommer? Jag känner ju söder lite dåligt, men du kanske har någon bra idé?

    /Sonja
  4. 2
    Hej Tina!

    Jag skulle ju gärna ha det lite senare då da... Fick så klart en "ta igen tid" på babysimmet just på onsdag (ville ha imorgon men det gick tydligen inte) och tiderna är på förmiddagen! Kommer som senast vid 12.30 tror jag. Kan vi inte ta ett annat ställe än kulturhuset denna gång eller hur många är det som kommer? Jag känner ju söder lite dåligt, men du kanske har någon bra idé?

    /Sonja
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Hallå, jag kan fika fram till typ 13.30 så jag väntar iaf på dig Vi blir 5-7 personer, och jag tar ingen vagn så det blir färre vagnar.

    På Söder föreslår jag skrapan eller det-där-andra-brevid-som-jag-glömt-vad-det-heter. Mellan medis och skanstull.
    Om vi ska fika i city tar jag gärna också någonting annat än kulturhuset, men jag är inte så bra på hak där så då får någon annan föreslå ett ställe, eller så möts vi utanför och går någon annanstans helt enkelt
  6. 3
    Hallå, jag kan fika fram till typ 13.30 så jag väntar iaf på dig Vi blir 5-7 personer, och jag tar ingen vagn så det blir färre vagnar.

    På Söder föreslår jag skrapan eller det-där-andra-brevid-som-jag-glömt-vad-det-heter. Mellan medis och skanstull.
    Om vi ska fika i city tar jag gärna också någonting annat än kulturhuset, men jag är inte så bra på hak där så då får någon annan föreslå ett ställe, eller så möts vi utanför och går någon annanstans helt enkelt
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4
    Jag tycker också att det skulle vara trevligt att fika någon annanstans än Kulturhuset, men det spelar egentligen inte så stor roll. Jag har just nu inga andra bra förslag. City eller söder funkar båda för mig. Jag kan mellan 10-14.
  8. 4
    Jag tycker också att det skulle vara trevligt att fika någon annanstans än Kulturhuset, men det spelar egentligen inte så stor roll. Jag har just nu inga andra bra förslag. City eller söder funkar båda för mig. Jag kan mellan 10-14.
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5

    Trevligt!

    Å vad trevligt. Jag vill vara med. Må de stora barnen hålla sig friska! Jag är usel på ställena i stan. Född och uppvuxen på Söder men förortsbo sedan 10 år tillbaka. För 20 år sedan var Stadsmuseets fik ett smultronställe, undrar om det är det än? Någon som vet?

    Tjingeling :-)
    Jenny
    Läs min blogg om tygblöjor!
    http://emiliten.blogspot.com/
  10. 5
    Trevligt! Å vad trevligt. Jag vill vara med. Må de stora barnen hålla sig friska! Jag är usel på ställena i stan. Född och uppvuxen på Söder men förortsbo sedan 10 år tillbaka. För 20 år sedan var Stadsmuseets fik ett smultronställe, undrar om det är det än? Någon som vet?

    Tjingeling :-)
    Jenny
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6
    Ändrat tid!!
    Babysim-läraren smsade nyss och sa att jag kunde få en tid kl. 09.30 istället! Så då är vi färdiga strax före 11 och kan därför vara i stan strax efter. Å, va skönt att hon hörde av sig igen, tyckte det var så trist att det krockade!
    Hörs snart igen angående ställe, måste sluta nu.
  12. 6
    Ändrat tid!!
    Babysim-läraren smsade nyss och sa att jag kunde få en tid kl. 09.30 istället! Så då är vi färdiga strax före 11 och kan därför vara i stan strax efter. Å, va skönt att hon hörde av sig igen, tyckte det var så trist att det krockade!
    Hörs snart igen angående ställe, måste sluta nu.

Liknande trådar

  1. Hörselskydd när man spikar/bygger?
    By Anonym pappa 9 in forum Hörselskador & nedsättning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-27, 10:02
  2. OBS!!! Nu spikar jag träffarna hos mig!!
    By Jaxr in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 14:14
  3. I morgon kl 14 spikar jag!
    By Lo-X in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 10:23
  4. nu spikar vi tiden GBG!!!!
    By mli.m.Malva&Leo in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 17:12
  5. Vi spikar fredag..
    By -Helena m AoM- in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 12:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar