När kommer ägglossningen igång efter MF?
Mellan missfall & graviditet
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    När kommer ägglossningen igång efter MF?

    Hej alla!
    Hur är det här med ägglossningen egentligen? Hur snabbt efter missfall brukar den komma igång? Jag har lite samma symptom som jag brukar ha vig agglossning/mens, det spänner i livmodern, molar i ryggen. Är det ägglossningen som redan är på gång eller är det fortfarande symptom efter missfallet? Om jag följer min vanliga cykel så borde jag typ haft ägglossning för ett par dagar sedan. Har läst att det efter tidiga missfall inte är ovanligt att man fortsätter sin vanliga cykel. Hur har det varit för er? Jag hade MF för 6 dagar sedan, var då i v 6.
  2. 1
    När kommer ägglossningen igång efter MF? Hej alla!
    Hur är det här med ägglossningen egentligen? Hur snabbt efter missfall brukar den komma igång? Jag har lite samma symptom som jag brukar ha vig agglossning/mens, det spänner i livmodern, molar i ryggen. Är det ägglossningen som redan är på gång eller är det fortfarande symptom efter missfallet? Om jag följer min vanliga cykel så borde jag typ haft ägglossning för ett par dagar sedan. Har läst att det efter tidiga missfall inte är ovanligt att man fortsätter sin vanliga cykel. Hur har det varit för er? Jag hade MF för 6 dagar sedan, var då i v 6.
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Jag har efter mina senaste missfall haft ÄL ungefär 9-10 dagar efter första dagen på missfallet så för mig har det fungerat som en vanlig cykel. Däremot så var andra månaden efter andra MF helt koko och jag blödde en vecka, hade ÄL nästa vecka, blödde igen efter en vecka och ÄL igen efter en vecka...

    Nu går det dock bättre. Läs min bekännelse ovan

    kram
  4. 2
    Jag har efter mina senaste missfall haft ÄL ungefär 9-10 dagar efter första dagen på missfallet så för mig har det fungerat som en vanlig cykel. Däremot så var andra månaden efter andra MF helt koko och jag blödde en vecka, hade ÄL nästa vecka, blödde igen efter en vecka och ÄL igen efter en vecka...

    Nu går det dock bättre. Läs min bekännelse ovan

    kram

Liknande trådar

  1. En vecka efter ägglossningen
    By Anne Anemone in forum _1105 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-27, 10:42
  2. När kommer ägglossningen?
    By snurre_sprätt in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 14:30
  3. Hur kommer jag igång??
    By annananas in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 18:53
  4. När kommer ägglossningen då?
    By lilla wi in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 09:26
  5. Ont under och EFTER ägglossningen?
    By Elin in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-26, 21:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar