Tuwa ska...
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Tuwa ska...

    ...BLI STORASYSTER

    Har våndats och oroat mig i två månader nu, men idag fick jag se pyret som sprattlade och hade ett hjärta som tickade på så flitigt. Nu bara måste det gå vägen för fler försök orkar jag inte. Två missfall på ett halvår får räcka.

    Är i v. 13 och BF är 7/10 och idag har jag äntligen kunnat berätta för Tuwa och storasyster T 6 år att de ska få ett syskon. Tonåringarna avslöjade mig redan efter en vecka så de har vetat om det ett tag men nu har även de fått grönt ljus att berätta

    kramiz från en trött och illamående småbarnsmamma som idag vågar njuta och vara lycklig för första gången på länge!
    MammaMu till fem prinsessor
  2. 1
    Tuwa ska... ...BLI STORASYSTER

    Har våndats och oroat mig i två månader nu, men idag fick jag se pyret som sprattlade och hade ett hjärta som tickade på så flitigt. Nu bara måste det gå vägen för fler försök orkar jag inte. Två missfall på ett halvår får räcka.

    Är i v. 13 och BF är 7/10 och idag har jag äntligen kunnat berätta för Tuwa och storasyster T 6 år att de ska få ett syskon. Tonåringarna avslöjade mig redan efter en vecka så de har vetat om det ett tag men nu har även de fått grönt ljus att berätta

    kramiz från en trött och illamående småbarnsmamma som idag vågar njuta och vara lycklig för första gången på länge!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Grattis till bebben i magen, jag håller verkligen tummarna att allt går bra!!!

    Kram från en som just blivit tvåbarnsmamma
  4. 2
    Grattis till bebben i magen, jag håller verkligen tummarna att allt går bra!!!

    Kram från en som just blivit tvåbarnsmamma
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Tack och grattis själv!
    Det är stort att få första barnet men lika häftigt varje gång oavsett vilket barn i ordningen det är

    Vad hade du innan och vad blev det denna gång?

    kram
  6. 3
    Tack och grattis själv!
    Det är stort att få första barnet men lika häftigt varje gång oavsett vilket barn i ordningen det är

    Vad hade du innan och vad blev det denna gång?

    kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4

    Är så glad för din skull!

    härligt Marilen! / Kram Lima
  8. 4
    Är så glad för din skull! härligt Marilen! / Kram Lima
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5

    Grattis Kixx

    till bebisen!! Hur gammal då och blev det en syster eller bror? /Lima
  10. 5
    Grattis Kixx till bebisen!! Hur gammal då och blev det en syster eller bror? /Lima
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    Stort grattis, håller tummarna för att det går fortsatt bra
  12. 6
    Stort grattis, håller tummarna för att det går fortsatt bra
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    Tack Lima
    Känns bra och jag flyger fortfarande på små rosa moln efter VUL:et igår. Kan inte fatta att det faktiskt ligger ett litet pyre därinne

    kram M
  14. 7
    Tack Lima
    Känns bra och jag flyger fortfarande på små rosa moln efter VUL:et igår. Kan inte fatta att det faktiskt ligger ett litet pyre därinne

    kram M
  15. Medlem sedan
    Aug 2007
    #8
    Tack det hoppas jag också! Finns ju aldrig några garantier även om man passerat v.12, men denna gången känns det i alla fall bra så här långt och det är ju positivt.

    kram
  16. 8
    Tack det hoppas jag också! Finns ju aldrig några garantier även om man passerat v.12, men denna gången känns det i alla fall bra så här långt och det är ju positivt.

    kram
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Grattis kixx!
  18. 9
    Grattis kixx!
  19. Medlem sedan
    Jun 2006
    #10
    GRATTIS!!
  20. 10
    GRATTIS!!
  21. Medlem sedan
    Jul 2006
    #11
    Tjoho!!!
    Stor grattis till knytet i magen!!!
    Visst är det underbart!
    Kram, kram!
  22. 11
    Tjoho!!!
    Stor grattis till knytet i magen!!!
    Visst är det underbart!
    Kram, kram!
  23. Medlem sedan
    Aug 2007
    #12
    Tack

    kram
  24. 12
    Tack

    kram
  25. Medlem sedan
    Aug 2007
    #13
    Tack
    Ja svårt att tro men idag har jag dessutom varit på nupp och fått med mig en bild hem på pyret så att resten av familjen fick se

    Tuwas storasyster deklarerade raskt att den bilden skulle hon ha med sig till förskolan på måndag och visa fröken och kompisarna

    kram
  26. 13
    Tack
    Ja svårt att tro men idag har jag dessutom varit på nupp och fått med mig en bild hem på pyret så att resten av familjen fick se

    Tuwas storasyster deklarerade raskt att den bilden skulle hon ha med sig till förskolan på måndag och visa fröken och kompisarna

    kram

Liknande trådar

  1. Tuwa 4 år!
    By marilen in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-06, 13:06
  2. Tuwa 3 år idag :)
    By marilen in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 21:34
  3. Grattis Gabriel, Tuwa och Mira
    By webbee in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 18:41
  4. Tuwa tackar och niger :-)
    By marilen in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 16:01
  5. GRATTIS TUWA!!!
    By Shaylagirl in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 14:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar