hurra!!!
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    hurra!!!

    Nu har jag åxå plussat. !!! Känns helt overkliget men otroligt spännande. Ska bli så skoj att hänga med er tjejer här inne fram till december.

    kram kram
  2. 1
    hurra!!! Nu har jag åxå plussat. !!! Känns helt overkliget men otroligt spännande. Ska bli så skoj att hänga med er tjejer här inne fram till december.

    kram kram
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Grattis!! :-)
  4. 2
    Grattis!! :-)
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    hihi gratulerar!! Visst e de härligt?? hur mår du? Än så länge är jag mega trött, brösten känns som de ska explodera, mkt molvärk o lite illamående, men de lär nog bli värre snart....==)
    BF 29nov
    massa kramar!!
  6. 3
    hihi gratulerar!! Visst e de härligt?? hur mår du? Än så länge är jag mega trött, brösten känns som de ska explodera, mkt molvärk o lite illamående, men de lär nog bli värre snart....==)
    BF 29nov
    massa kramar!!
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    Grattis till plusset!
  8. 4
    Grattis till plusset!
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5
    Grattis ) När har du bf?
  10. 5
    Grattis ) När har du bf?
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    tack, BF enligt AFF är 6:e så jag uppdaterade listan. Såg att vi bara var fyra upplagda är vi inte fler ännu?
  12. 6
    tack, BF enligt AFF är 6:e så jag uppdaterade listan. Såg att vi bara var fyra upplagda är vi inte fler ännu?
  13. Medlem sedan
    Jan 2009
    #7
    hihi japp det är superhärligt och samtidigt otroligt skrämmande. Känner mig både glad och orolig om vartannat hela tiden. Känner inte så mkt ännu. Molvärk såklart (som jag felaktigt tog för mensvärk) och en lätt kvalmig känsla inte direkt illamående. Informationskanrkar just nu (köpte mama's gravidbibel) känner mig stressad över att inte ha hundra koll på allt. det är väl så med första. Jösses kommer ju att bli en helt galen omställning. Tur att ni lite mer erfarna tjejer är med

    tusen kramar
  14. 7
    hihi japp det är superhärligt och samtidigt otroligt skrämmande. Känner mig både glad och orolig om vartannat hela tiden. Känner inte så mkt ännu. Molvärk såklart (som jag felaktigt tog för mensvärk) och en lätt kvalmig känsla inte direkt illamående. Informationskanrkar just nu (köpte mama's gravidbibel) känner mig stressad över att inte ha hundra koll på allt. det är väl så med första. Jösses kommer ju att bli en helt galen omställning. Tur att ni lite mer erfarna tjejer är med

    tusen kramar
  15. Medlem sedan
    Jan 2009
    #8
    Tack
  16. 8
    Tack
  17. Medlem sedan
    Jan 2009
    #9
    Tack
  18. 9
    Tack
  19. Medlem sedan
    Nov 2005
    #10
    Jag har bf 29 el 30 nov enl "internetkalendrar" så har skrivit in mig på novemberlistan. Men hänger här med, man vet ju aldrig vad som händer vid UL och allt vad det heter..
  20. 10
    Jag har bf 29 el 30 nov enl "internetkalendrar" så har skrivit in mig på novemberlistan. Men hänger här med, man vet ju aldrig vad som händer vid UL och allt vad det heter..
  21. Medlem sedan
    Jan 2009
    #11
    Grattis!
  22. 11
    Grattis!
  23. Medlem sedan
    Jun 2007
    #12
    hihi, roligt å höra.....å du, det e ingen fara om man inte har koll på allt! Det har nog ingen=) Detta är min 5e graviditet, men ack så ocool jag är, eftersom jag mår olika för varje gång=)!
    Du ska se att det kommer bli jättebra det här=)

    massa kramar!
    ps. köpte oxå gravidbibeln häromdagen=)
  24. 12
    hihi, roligt å höra.....å du, det e ingen fara om man inte har koll på allt! Det har nog ingen=) Detta är min 5e graviditet, men ack så ocool jag är, eftersom jag mår olika för varje gång=)!
    Du ska se att det kommer bli jättebra det här=)

    massa kramar!
    ps. köpte oxå gravidbibeln häromdagen=)
  25. Medlem sedan
    Oct 2007
    #13
    Vad är gravidbibeln undrar jag ? :-)
  26. 13
    Vad är gravidbibeln undrar jag ? :-)
  27. Medlem sedan
    Jun 2007
    #14
    det är en extra tidning från mama,står om diten o datten om graviditet, hannah graaf på framsidan!=)
  28. 14
    det är en extra tidning från mama,står om diten o datten om graviditet, hannah graaf på framsidan!=)
  29. Medlem sedan
    Oct 2007
    #15
    aha...tack! :-)
  30. 15
    aha...tack! :-)

Liknande trådar

  1. Hurra hurra Olga 1 månad idag!
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 08:58
  2. Hurra, hurra, hurra, ( till jennifer )
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 19:00
  3. Idag är mammas födelsedag, hurra hurra
    By jannice_ in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 11:57
  4. Hurra hurra för min Agnes idag
    By cerlise in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 22:30
  5. Hurra, hurra för Linnéa idag!
    By Dexankexan in forum _0505 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 23:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar