Hur mår ni?
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Hur mår ni?

    Jag går och oroar mig för attt jag inte mår illa än, så imorse så bara kastade sig illamåendet över mig när jag skulle lämna äldsta sonen på skolan och undrade hur jag över huvud taget skulle ta mig till bilen, haha. Så man kanske ska vara glad att man inte mår så illa=)
  2. 1
    Hur mår ni? Jag går och oroar mig för attt jag inte mår illa än, så imorse så bara kastade sig illamåendet över mig när jag skulle lämna äldsta sonen på skolan och undrade hur jag över huvud taget skulle ta mig till bilen, haha. Så man kanske ska vara glad att man inte mår så illa=)
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Oroar mig också lite för att jag inte känner nåt. Inte ens ont i brösten som jag hade förra gången. Har nyligen haft missfall så man är väl extra nojig denna gång....fast det är ju så tidigt ännu ju.
  4. 2
    Oroar mig också lite för att jag inte känner nåt. Inte ens ont i brösten som jag hade förra gången. Har nyligen haft missfall så man är väl extra nojig denna gång....fast det är ju så tidigt ännu ju.
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Vi hade också ett missfall mellan våra barn i v.11 så jag oroar mig med för det. Vi får hålla tummarna för varandra=)
  6. 3
    Vi hade också ett missfall mellan våra barn i v.11 så jag oroar mig med för det. Vi får hålla tummarna för varandra=)
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Jag mådde lite illa förra veckan, men nu är det som bortblåst. Även molvärken som jag känt har försvunnit. Jag är dock inte orolig, det var samma sak förra graviditeten. Allting kom och gick hela tiden. ;-)
    Det enda som känns nu är tröttheten. Hjälp, vad trött jag är på eftermiddagarna och kvällarna!
  8. 4
    Jag mådde lite illa förra veckan, men nu är det som bortblåst. Även molvärken som jag känt har försvunnit. Jag är dock inte orolig, det var samma sak förra graviditeten. Allting kom och gick hela tiden. ;-)
    Det enda som känns nu är tröttheten. Hjälp, vad trött jag är på eftermiddagarna och kvällarna!
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    jag mår lite små illa mellan varven. ganska mycket just nu men förväntar mig att det blir värre om en vecka eller så.. har tokont i brösten. Har varit o ridit nu o då glömde jag bort allt (inte på riktigt men jag tänkte inte på det så mycket där) så när jag kom hem gjorde jag ett test igen för att se så jag inte drömt o det var fortfarande positivt haha. fast jag gjorde det på kvällen o det är flera dagar kvar till mensen!

    men det känns i kroppen. känner att där händer något konstigt.
  10. 5
    jag mår lite små illa mellan varven. ganska mycket just nu men förväntar mig att det blir värre om en vecka eller så.. har tokont i brösten. Har varit o ridit nu o då glömde jag bort allt (inte på riktigt men jag tänkte inte på det så mycket där) så när jag kom hem gjorde jag ett test igen för att se så jag inte drömt o det var fortfarande positivt haha. fast jag gjorde det på kvällen o det är flera dagar kvar till mensen!

    men det känns i kroppen. känner att där händer något konstigt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar