Inte varit här på länge.....
Mellan missfall & graviditet
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Inte varit här på länge.....

    .... men jag måste bara få berätta att jag plussade i morse. Ett superstarkt pluss. Jag har mått illa i över en vecka nu, så jag anade att det skulle vara så, men har inte vågat tro på det än.

    Efter två mf och ett x, så blir det fragmin nu. Pratade med kvinnokliniken i morse och "min" doktor ska ringa mig under förmiddagen.

    Jag mår såååå illa, men det gör ingenting. Jag försöker att bara njuta av varje sekund, jag vet ju att lyckan så snabbt kan raseras.

    Håll tummarna för mig, alla snälla människor härinne. Det blir nog ingen ankomstgrupp för mig förrän jag känner mig alldeles säker.....

    /Lilltroll
  2. 1
    Inte varit här på länge..... .... men jag måste bara få berätta att jag plussade i morse. Ett superstarkt pluss. Jag har mått illa i över en vecka nu, så jag anade att det skulle vara så, men har inte vågat tro på det än.

    Efter två mf och ett x, så blir det fragmin nu. Pratade med kvinnokliniken i morse och "min" doktor ska ringa mig under förmiddagen.

    Jag mår såååå illa, men det gör ingenting. Jag försöker att bara njuta av varje sekund, jag vet ju att lyckan så snabbt kan raseras.

    Håll tummarna för mig, alla snälla människor härinne. Det blir nog ingen ankomstgrupp för mig förrän jag känner mig alldeles säker.....

    /Lilltroll
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    men kära vän, grattis!!!! Jag hänger ju fortf här inne och håller ögonen öppna efter dej...Jag håller nu alla fingrar och tår för dej, det SKA gå bra denna gång. Så de så!
    kram
  4. 2
    men kära vän, grattis!!!! Jag hänger ju fortf här inne och håller ögonen öppna efter dej...Jag håller nu alla fingrar och tår för dej, det SKA gå bra denna gång. Så de så!
    kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Härligt! Ett STORT GRATTIS till plusset
    Förstår ju din oro men du måste tro att det går bra denna gång. Nu ska det banne mig bli bebis

    Håller tummarna stenhårt!

    kram
  6. 3
    Härligt! Ett STORT GRATTIS till plusset
    Förstår ju din oro men du måste tro att det går bra denna gång. Nu ska det banne mig bli bebis

    Håller tummarna stenhårt!

    kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Grattis, Så härligt att höra.
  8. 4
    Grattis, Så härligt att höra.
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5
    Jaaaa! Nu håller vi tummarna och gläds åt att en efterlängtad bebis är på väg!
  10. 5
    Jaaaa! Nu håller vi tummarna och gläds åt att en efterlängtad bebis är på väg!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6

    Grattis...

    till plusset!

    Lycka till!

    kram kram
  12. 6
    Grattis... till plusset!

    Lycka till!

    kram kram

Liknande trådar

  1. Har inte varit här på länge
    By Madde & co in forum _1105 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-03, 09:42
  2. Har inte varit här på länge
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-02, 22:22
  3. Inte varit här på länge
    By H med E in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 06:58
  4. Har inte varit här på länge
    By SaramedM in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 22:26
  5. Har inte varit här på länge
    By jessica med Melanie 050202 och melissa 020731 in forum _0501 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 11:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar