Angus är förkyld, JÄTTE-förkyld igen och jag är förkyld igen. Suck, när ska denna onda cirkel ta slut. Sedan 11 / 2 har jag blivit förkyld 3 gånger (inte omtag) och haft 2 magsjukor. (barnen har under denna tid haft magsjuka + en varsin förkylning också) Den senaste magsjukan blev jag frisk ifrån iförrgårkväll. Gissa vem som fick ont i halsen i gårkväll? Jag... Men men vem är jag att gnälla. Ett helt dygn fick jag var frisk och ha energi. Han med att städa pojkarnas rum iallafall ;-) Jag blir tokig snart. Jag har inte tid. Ett helt hus att sköta helt själv... Sota pelletsbrännaren och pannan en gång i veckan, bära och fylla på pellets, städa, ett evigt matlagande, mellisframplockande och undanplockande, gympapåsar, skjutsande till skolan, nattvällingar, upp tidigt som fan-mornar, osv osv i all oändlighet.... Nån som känner igen sig?

Fortfarande inte en enda tand heller. fast jag saknar inte bebistandborstningen dock. Vill nog hellre att han kryper förstås.

Angus kryper inte... Än, ska jag säga. Han har gjort duktiga framstötar sittandes när han ska nå saker dock. Har bra balans rätt långt men far framåt som en klump tung pajdeg om det går för långt ;-) Sen är det magläge och grymtningar till man blir upplyft. Sen har man ju oftast saken man skulle nå under magen också ;-)

I helgen ska angus vara hos sin pappa, det är hans barnhelg och jag ska vara helt ensam en hel helg för första gången på flera år. Va ska jag ta mig till utan mina älsklingar. Jag som gråter när jag ska bädda ur sängarna när pojkarna är hos pappan varannan vecka. Hur blir det nu när jag inte ens har lilleman att gosa med. Snyft
Å fuuuk är ja med ju... Tyck synd om mej.... Nädå, jag ska ta och skärpa till mig. Nåt finns det nog att hitta på. Äta är ju fortfarande kul, å nu kanske man har tid å laga nåt som man själv tycker om och inte bara falukorv och stuuuvade makaroooner, snäääällla mamma.... (Allan, mellangrabben).
Kram på er iallafall och trevlig helg ni härliga människor.