Min fristad!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Min fristad!

    Så skönt att kunna skriva av sig här! Vill ju inte skriva i bloggen om mamma eller någon annan vi känner som inte vet läser där.

    I alla fall så hade de ringt från sjukhuset och gett mamma en tid på måndag för att prata igenom provsvaren. Enligt mamma så bådade det gott att de inte bett henne ta med någon anhörig men samtidigt har jag nu hört att det där är väldigt olika hur det gör. Mamma är 100% säker på att hon inte har cancer och det är tyvärr inte vi! Vi hoppas till 100% att hon inte har det men någonstans så känns det nog som hon har det tyvärr! Eller är det som vi försöker intala oss så att det inte blir så svårt om vi får höra att det faktiskt är så? Man förbereder sig? Men det oroar en ju hur mamma ska ta ett besked när hon nu är så säker på att det inte cancer? Hoppas innerligt det inte är det!!!!!!!!!!

    Har ni några tummar över så håll dem för oss imorgon! Både för min mamma och för Noah som ska ta prov på knutan han har i tinningen! Jämnt ska man oroa sig!

    Kramar till er
  2. 1
    Min fristad! Så skönt att kunna skriva av sig här! Vill ju inte skriva i bloggen om mamma eller någon annan vi känner som inte vet läser där.

    I alla fall så hade de ringt från sjukhuset och gett mamma en tid på måndag för att prata igenom provsvaren. Enligt mamma så bådade det gott att de inte bett henne ta med någon anhörig men samtidigt har jag nu hört att det där är väldigt olika hur det gör. Mamma är 100% säker på att hon inte har cancer och det är tyvärr inte vi! Vi hoppas till 100% att hon inte har det men någonstans så känns det nog som hon har det tyvärr! Eller är det som vi försöker intala oss så att det inte blir så svårt om vi får höra att det faktiskt är så? Man förbereder sig? Men det oroar en ju hur mamma ska ta ett besked när hon nu är så säker på att det inte cancer? Hoppas innerligt det inte är det!!!!!!!!!!

    Har ni några tummar över så håll dem för oss imorgon! Både för min mamma och för Noah som ska ta prov på knutan han har i tinningen! Jämnt ska man oroa sig!

    Kramar till er
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Tummarna hålls HÅRT för både din mamma och Noah! Jag hoppas ditt mamma får ett positivt besked.
    KRAM
  4. 2
    Tummarna hålls HÅRT för både din mamma och Noah! Jag hoppas ditt mamma får ett positivt besked.
    KRAM
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Håller tummarna och hoppas på ett bra besked
    Kram
  6. 3
    Håller tummarna och hoppas på ett bra besked
    Kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Har hållt tummarna hela dagen och tänkt på er hela dagen - hur har det gått??

    Jag skulle nog också ha svårt att tänka att det inte var cancer, just för att det blir så jobbigt ifall det är det. Hellre positivt överraskad än negativt.

    Hoppas det bara var bra besked idag.
    kram
  8. 4
    Har hållt tummarna hela dagen och tänkt på er hela dagen - hur har det gått??

    Jag skulle nog också ha svårt att tänka att det inte var cancer, just för att det blir så jobbigt ifall det är det. Hellre positivt överraskad än negativt.

    Hoppas det bara var bra besked idag.
    kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Läste i bloggen nu... antar att det inte var några bra besked din mamma fick?
    Beklagar beskedet och tänker på er alla,
    kramar
  10. 5
    Läste i bloggen nu... antar att det inte var några bra besked din mamma fick?
    Beklagar beskedet och tänker på er alla,
    kramar
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6
    Tack Ponder dina ord värmer gott i hjärtat på mig! Som sagt min mamma har lungcancer, en allvarlig form dessutom! Livet är skit och underbart på samma gång.

    Kramar
  12. 6
    Tack Ponder dina ord värmer gott i hjärtat på mig! Som sagt min mamma har lungcancer, en allvarlig form dessutom! Livet är skit och underbart på samma gång.

    Kramar

Liknande trådar

  1. Förnekelse eller fristad?
    By guppi in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-20, 13:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar