Nu mer fyrbarnsmamma!
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Nu mer fyrbarnsmamma!

    I måndags, den 30:e mars kl 20.50 blev jag fyrbarnsmor. Fick en liten kille som e väldigt olik sina syskon. Han ska heta Aston och va 52cm lång, vägde 3930g och med ett hattmått på 37cm.
    Det är väldigt intensivt och ganska jobbigt här hemma nu med tjejerna som ständigt bråkar å tjafsar å sen lilla Mille som e en riktigt vild ettåring... Antar det blir bättre när jag kommer in i det men just nu så fattar jag inte riktigt hur jag ska lyckas få iväg tjejerna till skola å dagis i tid när jag blir ensam hemma igen...
    Loijsan med fem små trollungar!!!
  2. 1
    Nu mer fyrbarnsmamma! I måndags, den 30:e mars kl 20.50 blev jag fyrbarnsmor. Fick en liten kille som e väldigt olik sina syskon. Han ska heta Aston och va 52cm lång, vägde 3930g och med ett hattmått på 37cm.
    Det är väldigt intensivt och ganska jobbigt här hemma nu med tjejerna som ständigt bråkar å tjafsar å sen lilla Mille som e en riktigt vild ettåring... Antar det blir bättre när jag kommer in i det men just nu så fattar jag inte riktigt hur jag ska lyckas få iväg tjejerna till skola å dagis i tid när jag blir ensam hemma igen...
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Grattis!!

    Och välkommen i klubben för fyrbarnsmammor
    Förstår att det är intensivt, kan tycka att det är det här också , och då är ju mina barn ganska stora nu.
    Stort grattis till lillkillen!
  4. 2
    Grattis!! Och välkommen i klubben för fyrbarnsmammor
    Förstår att det är intensivt, kan tycka att det är det här också , och då är ju mina barn ganska stora nu.
    Stort grattis till lillkillen!
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    Grattis till nya familjemedlemmen!
    Aston är ett gulligt namn.
  6. 3
    Grattis till nya familjemedlemmen!
    Aston är ett gulligt namn.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    GRATTIS!!!!

    Ett perfekt antal kan jag passa på att påpeka Nu får du ändra din underskrift!
  8. 4
    GRATTIS!!!! Ett perfekt antal kan jag passa på att påpeka Nu får du ändra din underskrift!
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5

    Stort grattis!

    Jag kan tänka mig att det känns lite smått kaotiskt med så många barn. Tycker det kan vara jobb nog att få iväg 2 barn. :P Du kommer säkert in i det snart!
    Kram
    Mia med Emma -01, Theo -03 & Saga -10

    Bloggar lite lätt på http://miasalskadebarn.blogspot.com/
  10. 5
    Stort grattis! Jag kan tänka mig att det känns lite smått kaotiskt med så många barn. Tycker det kan vara jobb nog att få iväg 2 barn. :P Du kommer säkert in i det snart!
    Kram
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6

    Grattis!

    Härligt med en stor familj
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  12. 6
    Grattis! Härligt med en stor familj
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Grattis till barn nr 4!!
    Allt det där praktiska löser sig på något konstigt sätt även om det kan kännas omöjligt ibland. Njut av din stora härliga familj!!
    Anna1968 m Nova
  14. 7
    Grattis till barn nr 4!!
    Allt det där praktiska löser sig på något konstigt sätt även om det kan kännas omöjligt ibland. Njut av din stora härliga familj!!
    Anna1968 m Nova
  15. Medlem sedan
    Apr 1999
    #8
    Grattis, grattis! Vad härligt med en liten att lukta på ;-) Jag kan dock förstå att det kan vara rätt tufft mellan varven, men det där löser sig säkert när ni hittar tillbaka till vardagen igen.
  16. 8
    Grattis, grattis! Vad härligt med en liten att lukta på ;-) Jag kan dock förstå att det kan vara rätt tufft mellan varven, men det där löser sig säkert när ni hittar tillbaka till vardagen igen.
  17. Medlem sedan
    Sep 1999
    #9
    Tack för alla grattis!!!
  18. 9
    Tack för alla grattis!!!
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10

    Grattis!

    Härligt med en liten till! Hoppas du har blivit lite varm i kläderna nu! Förstår att det kan bli intensivt emellanåt - jag har "bara" tre och har fullt upp för det mesta.. men som sagt, det brukar lösa sej!

    kramar
  20. 10
    Grattis! Härligt med en liten till! Hoppas du har blivit lite varm i kläderna nu! Förstår att det kan bli intensivt emellanåt - jag har "bara" tre och har fullt upp för det mesta.. men som sagt, det brukar lösa sej!

    kramar

Liknande trådar

  1. Fyrbarnsmamma + provsvar
    By Loijsan in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 12:27
  2. fyrbarnsmamma och Lerica?!?
    By sofia78 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 05:32
  3. till fyrbarnsmamma och trollet
    By Azucena in forum Förlossning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-07, 16:44
  4. Till ”fyrbarnsmamma”
    By Malinau in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 21:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar