Änligen vår
Träning
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Änligen vår

    Nu har jag sprungi på band hela vintern så nu vill jag ut
    Bor rätt nära Hellasgården och undrar om det finns fler här på AFF som kan tänka sig att löpträna där tillsammans (eller har du annat förslag är jag öppen för det.
    Tänkte börja med 5km på runt 35 minuter för at ganska omgående åka till 8 eller 10km
    Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva
    (Joan Baez )
  2. 1
    Änligen vår Nu har jag sprungi på band hela vintern så nu vill jag ut
    Bor rätt nära Hellasgården och undrar om det finns fler här på AFF som kan tänka sig att löpträna där tillsammans (eller har du annat förslag är jag öppen för det.
    Tänkte börja med 5km på runt 35 minuter för at ganska omgående åka till 8 eller 10km
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Jag bor inte heller långt från Hellas, eller, ja, mittemellanlångt ifrån, Enskede. Men jag löptränar ganska oregelbundet. Springer just nu gärna längre sträckor eftersom en halvmara väntar i mitten av maj.
  4. 2
    Jag bor inte heller långt från Hellas, eller, ja, mittemellanlångt ifrån, Enskede. Men jag löptränar ganska oregelbundet. Springer just nu gärna längre sträckor eftersom en halvmara väntar i mitten av maj.
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Känner mig redo att ta en längre runda i morgon onsdag 8/4 18,30 vid den lilla gratisparkeringen staxt innan Hellagården
    Någon som vill hänga på
  6. 3
    Känner mig redo att ta en längre runda i morgon onsdag 8/4 18,30 vid den lilla gratisparkeringen staxt innan Hellagården
    Någon som vill hänga på
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Jag springer så gott som aldrig på kvällen då jag har småbarn, och vid den tiden är det fullt upp med middagsbestyr, läggning och lek.

    Jag springer oftast på förmiddagar, söndag eller någon enstaka gång en vardag. I dag sprang jag 96 minuter!
  8. 4
    Jag springer så gott som aldrig på kvällen då jag har småbarn, och vid den tiden är det fullt upp med middagsbestyr, läggning och lek.

    Jag springer oftast på förmiddagar, söndag eller någon enstaka gång en vardag. I dag sprang jag 96 minuter!
  9. Medlem sedan
    Mar 2009
    #5
    Ja tänk om man hade lediga förmiddagar och eftermiddagar å kanske kvällar också

    Det blev lite kyligare idag så nu står jag i valet å kvalet att ta bandet eller Hellas ikväll
    Vilken power det är att springa 96 minuter grattis
    När jag sluttränade inför Lidingöloppet så var det en sån skön kännsla att vända hemmåt men ändå ha 14 km kvar och veta att det skulle gå fint
  10. 5
    Ja tänk om man hade lediga förmiddagar och eftermiddagar å kanske kvällar också

    Det blev lite kyligare idag så nu står jag i valet å kvalet att ta bandet eller Hellas ikväll
    Vilken power det är att springa 96 minuter grattis
    När jag sluttränade inför Lidingöloppet så var det en sån skön kännsla att vända hemmåt men ändå ha 14 km kvar och veta att det skulle gå fint
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Ledig och ledig, ibland jobbar jag hemma och styr min tid själv, och då brukar jag ta en löptur på förmiddagen. Någon enstaka gång springer jag till jobbet på morgonen men det krävs massor av planering och förberedelser.
  12. 6
    Ledig och ledig, ibland jobbar jag hemma och styr min tid själv, och då brukar jag ta en löptur på förmiddagen. Någon enstaka gång springer jag till jobbet på morgonen men det krävs massor av planering och förberedelser.

Liknande trådar

  1. Änligen min tur med sömnbrist!
    By angylp in forum _1007 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-24, 11:54
  2. nu har jag änligen laddat upp...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-26, 14:12
  3. änligen dags!!
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 09:59
  4. Änligen bebis!
    By hoviksnas in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 22:29
  5. Änligen!!!
    By nanook82 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 22:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar