Trött på vab,fler???
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Trött på vab,fler???

    Är det nån annan som börjar bli trött på att vabba? Jag tror inte jag gjort annat sen mannen började jobba igen efter föräldraledigheten, i mars. Idag är det Sofia som är förkyld och hostar som en tok.

    Bilder på henne (och annat) finns i min nya blogg om nån vill se jemaochlivet.blogg.se
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  2. 1
    Trött på vab,fler??? Är det nån annan som börjar bli trött på att vabba? Jag tror inte jag gjort annat sen mannen började jobba igen efter föräldraledigheten, i mars. Idag är det Sofia som är förkyld och hostar som en tok.

    Bilder på henne (och annat) finns i min nya blogg om nån vill se jemaochlivet.blogg.se
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Nu har jag kikat i din blogg. Vad stor Sofia har blivit!!! Och vilket fint långt hår hon har!

    Jag hoppas att besöket på närakuten gjorde susen, och att det blir bättre med hostan så både du och S får sova i natt.
  4. 2
    Nu har jag kikat i din blogg. Vad stor Sofia har blivit!!! Och vilket fint långt hår hon har!

    Jag hoppas att besöket på närakuten gjorde susen, och att det blir bättre med hostan så både du och S får sova i natt.
  5. S-mamman
    #3
    Jag är ju föräldraledig fortfarande, vilket varit en jädra tur denna vinter som gått eftersom ungarna varit sjuka typ...jämt. Har det inte varit förkylningar så har det varit vattkoppor, 4 veckor tog det innan alla 3 var klara med det...Och nu har Vide precis haft en konstig magsjuka som varade över en vecka... Men nu går vi ju mot bättre tider så nu kanske det lättar på sjukfronten, hoppas det!

    Vad kul med en blogg, den läggs till bland mina favoriter. Vad söt Sofia är i sitt långa lockiga hår. Leah har också en riktigt fin man, eller hade ska man väl säga, det var innan hon klippte av en massa som storebrorsan behövde till "att göra en peruk"...suck.

    Hoppas du får sova snart, man blir ju verkligen ett vrak av för lite sömn.

    Kramar! Hoppas Sofia kryar på sig snart.
  6. 3
    Jag är ju föräldraledig fortfarande, vilket varit en jädra tur denna vinter som gått eftersom ungarna varit sjuka typ...jämt. Har det inte varit förkylningar så har det varit vattkoppor, 4 veckor tog det innan alla 3 var klara med det...Och nu har Vide precis haft en konstig magsjuka som varade över en vecka... Men nu går vi ju mot bättre tider så nu kanske det lättar på sjukfronten, hoppas det!

    Vad kul med en blogg, den läggs till bland mina favoriter. Vad söt Sofia är i sitt långa lockiga hår. Leah har också en riktigt fin man, eller hade ska man väl säga, det var innan hon klippte av en massa som storebrorsan behövde till "att göra en peruk"...suck.

    Hoppas du får sova snart, man blir ju verkligen ett vrak av för lite sömn.

    Kramar! Hoppas Sofia kryar på sig snart.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Visst är hon...

    stor alltså Jag fövånas ibland när jag tittar på henne hur fort det har gått från bebis till "stor".

    Hostan är bättre men inte i närheten av bra tyvärr... *suck*

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  8. 4
    Visst är hon... stor alltså Jag fövånas ibland när jag tittar på henne hur fort det har gått från bebis till "stor".

    Hostan är bättre men inte i närheten av bra tyvärr... *suck*

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Hi hi...

    klart brorsan ska ha en peruk...

    Så trist med alla sjukdomar på vintern! Vi har haft kanske två dagar i rad när alla tre gått på dagis samtidigt de sista två månaderna. Hoppas att ni (och vi) blir friskare snart!

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  10. 5
    Hi hi... klart brorsan ska ha en peruk...

    Så trist med alla sjukdomar på vintern! Vi har haft kanske två dagar i rad när alla tre gått på dagis samtidigt de sista två månaderna. Hoppas att ni (och vi) blir friskare snart!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Trött, trött & åter trött... GNÄLL
    By ung77 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 10:10
  2. Fler och fler söker info om skrivande
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 16:05
  3. Fler tankar o lite fler svar..
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 07:25
  4. extremt trött.fler som känner av
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 14:52
  5. Fler som fått testa fler gånger?
    By Fundersam in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 10:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar