Svarta prickar i bäbisbajset!
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Svarta prickar i bäbisbajset!

    Min lilla son hade kolik och för 1,5 vecka började vi med minifom.
    Nu bajsar han oftare och magen verkar bättre.
    Nu när han är sjuk är hans bajs jättekonstigt.
    Det är slemmigt så det blir trådar av slem och vita klumpar i och fullt med svarta små prickar...
    Sjukvårdsrådgivningen sa att det inte var nått att oroa sig för..
    Men jag oroar mig iaf...
    Nån som vet???
    Maria Kingsley ♥ ♥ William född 21/12-08 ♥ ♥ Leopold född 11/9-10 ♥ ♥
    http://mariakingsley.wordpress.com
  2. 1
    Svarta prickar i bäbisbajset! Min lilla son hade kolik och för 1,5 vecka började vi med minifom.
    Nu bajsar han oftare och magen verkar bättre.
    Nu när han är sjuk är hans bajs jättekonstigt.
    Det är slemmigt så det blir trådar av slem och vita klumpar i och fullt med svarta små prickar...
    Sjukvårdsrådgivningen sa att det inte var nått att oroa sig för..
    Men jag oroar mig iaf...
    Nån som vet???
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Jag har inget bra svar men när du beskrev det så har jag känslan av att jag varit med om något liknande med någon av mina tjejer. Men det var ett antal år sedan nu så jag vet inte exakt hur det var bara att jag kände igen det du skrev.
  4. 2
    Jag har inget bra svar men när du beskrev det så har jag känslan av att jag varit med om något liknande med någon av mina tjejer. Men det var ett antal år sedan nu så jag vet inte exakt hur det var bara att jag kände igen det du skrev.
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Jag har ingen aning om vad det kan vara.
    Noah har oxå svarta prickar i sitt bajs, men det är katrinplommonen han får till sin gröt.
    Det kanske är slaggprodukter som kroppen inte orkar ta hand om när han är sjuk.

    Kram!
  6. 3
    Jag har ingen aning om vad det kan vara.
    Noah har oxå svarta prickar i sitt bajs, men det är katrinplommonen han får till sin gröt.
    Det kanske är slaggprodukter som kroppen inte orkar ta hand om när han är sjuk.

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Ja.. Har funderat på det jag med.. Men sen har jag hört att det kan vara torkade små blodbitar.. att det kan bero på att han tar i hårt... Men.. jag vet inte.
  8. 4
    Ja.. Har funderat på det jag med.. Men sen har jag hört att det kan vara torkade små blodbitar.. att det kan bero på att han tar i hårt... Men.. jag vet inte.
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Om han har en förkylning eller liknande så kommer ju en stor del av snoret ut igenom bajset. Men då brukar det vara grönare.
    Har aldrig hört om småtorkade blodbitar, men bajs är ju slaggprodukter som kommer ut som kroppen inte har ngn nytta av så det kan ju ha lite variation i utseendet.
  10. 5
    Om han har en förkylning eller liknande så kommer ju en stor del av snoret ut igenom bajset. Men då brukar det vara grönare.
    Har aldrig hört om småtorkade blodbitar, men bajs är ju slaggprodukter som kommer ut som kroppen inte har ngn nytta av så det kan ju ha lite variation i utseendet.

Liknande trådar

  1. svarta prickar på potatisblasten?
    By ~Trixie~ in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 15:19
  2. Vaniljsocker m svarta prickar
    By CeciliaGöteborg in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-23, 14:16
  3. Vaniljsocker m svarta prickar
    By CeciliaGöteborg in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 21:29
  4. utslag med svarta prickar...
    By MissW in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 19:11
  5. Svarta prickar...
    By pillejokus in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 11:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar