Nu är jag nöjd!
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Nu är jag nöjd!

    Efter allt strul i skolan(kommer ni ihåg?) så kan jag ärligt säga från hjärtat att allitng har löst sig och nu är jag toppennöjd. Klassen har fått en ny lärare som vågade anta utmaningen som klassen innebar efter 7 månader i fullständig frihet och anarki och ta mig tusan men hon klarade det på ung en dag Så hemsk var vår klass som rektorn tyckte borde skickas på anstalt allihop! Det enda som behövdes var en fast hand och tydliga målbilder kring hur man uppför sig. Nu efter en månad har barnen lärt sig mer med nya läraren än innan under hela ettan. Dock är det låååång väg kvar för de ligger rätt långt bak. Det finns fortfarande några barn som inte ens åär i närheten av att knäcka läskoden. Emma och jag har dock läst hemma så hon ligger rätt bra till tack vare det men det ska ju egentligen inte behövas
    Ville bara rapportera de glada nyheterna efter allt gnäll här
    Kram och Glad påsk!
    ~*~ Emma 010129 ~*~ Linnéa 040219
    ~*~ Ida 060605 ~*~Erik 091223
  2. 1
    Nu är jag nöjd! Efter allt strul i skolan(kommer ni ihåg?) så kan jag ärligt säga från hjärtat att allitng har löst sig och nu är jag toppennöjd. Klassen har fått en ny lärare som vågade anta utmaningen som klassen innebar efter 7 månader i fullständig frihet och anarki och ta mig tusan men hon klarade det på ung en dag Så hemsk var vår klass som rektorn tyckte borde skickas på anstalt allihop! Det enda som behövdes var en fast hand och tydliga målbilder kring hur man uppför sig. Nu efter en månad har barnen lärt sig mer med nya läraren än innan under hela ettan. Dock är det låååång väg kvar för de ligger rätt långt bak. Det finns fortfarande några barn som inte ens åär i närheten av att knäcka läskoden. Emma och jag har dock läst hemma så hon ligger rätt bra till tack vare det men det ska ju egentligen inte behövas
    Ville bara rapportera de glada nyheterna efter allt gnäll här
    Kram och Glad påsk!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Underbart!!! Vad härligt att det har blivit så bra. Du ska se att de kommer ikapp snart, nu när de har fått en kompetent lärare.

    Kram tillbaka och GLAD PÅSK!!!
  4. 2
    Underbart!!! Vad härligt att det har blivit så bra. Du ska se att de kommer ikapp snart, nu när de har fått en kompetent lärare.

    Kram tillbaka och GLAD PÅSK!!!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Åh vad skönt!!

    Härligt att det löst sig. Men hemskt att barn (och föräldrar) är helt i händerna på vem som är lärare (och rektor), det kan ju gå hur galet som helst.....
    Glad Påsk!
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  6. 3
    Åh vad skönt!! Härligt att det löst sig. Men hemskt att barn (och föräldrar) är helt i händerna på vem som är lärare (och rektor), det kan ju gå hur galet som helst.....
    Glad Påsk!
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4

    Vad skönt!

    Vad härligt att det äntligen har löst sig för er! Tyvärr är det ju så, även inom skolans värld, att det finns många som är olämpliga som lärare. Hoppas det fortsätter vara lugnt i skolan nu!

    Kram
    Ango
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  8. 4
    Vad skönt! Vad härligt att det äntligen har löst sig för er! Tyvärr är det ju så, även inom skolans värld, att det finns många som är olämpliga som lärare. Hoppas det fortsätter vara lugnt i skolan nu!

    Kram
    Ango

Liknande trådar

  1. Nöjd!
    By crosstrainer in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 13:11
  2. Så nöjd:)
    By compax in forum Vikt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 05:59
  3. Är jag nöjd eller är jag nöjd?!
    By mollie in forum Vikt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-09-05, 12:46
  4. Nöjd!!!
    By semla mfl in forum _98 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 09:12
  5. Nöjd med min dag!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar