Fått besked!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Fått besked!

    Tyvärr blev det tråkiga besked idag när det gäller min mamma! Hon har lungcancer som har spridit sig till levern. Prognosen är inget vidare tyvärr! Att få ett sånt här besked innebär inte en sorg utan TRE! Man är ledsen för att ens mamma (och vi) fått ett så tråkigt besked, också är man ledsen för att man vet att ens mamma kommer att bli svårt sjuk, och till sist kommer man vara ledsen över att ens mamma DÖR vilket är det svåraste av allt! Det kommer att vara jobbigt att se henne tyna bort i denna skitsjukdomen!

    Var rädda om er!
  2. 1
    Fått besked! Tyvärr blev det tråkiga besked idag när det gäller min mamma! Hon har lungcancer som har spridit sig till levern. Prognosen är inget vidare tyvärr! Att få ett sånt här besked innebär inte en sorg utan TRE! Man är ledsen för att ens mamma (och vi) fått ett så tråkigt besked, också är man ledsen för att man vet att ens mamma kommer att bli svårt sjuk, och till sist kommer man vara ledsen över att ens mamma DÖR vilket är det svåraste av allt! Det kommer att vara jobbigt att se henne tyna bort i denna skitsjukdomen!

    Var rädda om er!
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Fy, så hemskt och orättvist livet är ibland.

    Kan ju inte göra eller säga något som kan få dig att må bättre men jag skickar en kram och en tanke.
  4. 2
    Fy, så hemskt och orättvist livet är ibland.

    Kan ju inte göra eller säga något som kan få dig att må bättre men jag skickar en kram och en tanke.
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3
    Tack Lotta din omtanke värmer gott. Har faktiskt gråtit lite lite nu men behöver få ut alla känslor men de sitter där de sitter och värker och gör ont. Men än känner jag mig lugn!

    Kram
  6. 3
    Tack Lotta din omtanke värmer gott. Har faktiskt gråtit lite lite nu men behöver få ut alla känslor men de sitter där de sitter och värker och gör ont. Men än känner jag mig lugn!

    Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    Fy fy fy

    Jag skulle vilja sparka den där skitsjukdomen i arslet riktigt jäkla ordentligt. Ni har en tuff tid framför er. Känner med er så oerhört. Vet hur handfallen man blir. Många kramar.
  8. 4
    Fy fy fy Jag skulle vilja sparka den där skitsjukdomen i arslet riktigt jäkla ordentligt. Ni har en tuff tid framför er. Känner med er så oerhört. Vet hur handfallen man blir. Många kramar.
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5
    Tack för orden! Det ger mig styrka att läsa att ni tänker på mig.

    Nu ska jag klä på mig och gå med grannen ut med hennes hund. Kan vara skön att få röra på sig lite och bli av med spänningarna som börjar komma.

    Kramar
  10. 5
    Tack för orden! Det ger mig styrka att läsa att ni tänker på mig.

    Nu ska jag klä på mig och gå med grannen ut med hennes hund. Kan vara skön att få röra på sig lite och bli av med spänningarna som börjar komma.

    Kramar
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    Nääää Fyy så trist..Jag tycker så synd om er. Vet inte vad jag ska säga för ingenting kan ju göra saken lättare...
    Skickar massor med kramar och tankar till er.
    Kram
  12. 6
    Nääää Fyy så trist..Jag tycker så synd om er. Vet inte vad jag ska säga för ingenting kan ju göra saken lättare...
    Skickar massor med kramar och tankar till er.
    Kram
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    Nej. Fy, vad hemskt. Denna skitsjukom liksom tar över... känns det som. Den dyker upp överallt och det är hemskt och läskigt att tänka på.

    Vet inte vad jag ska säga dig, annat än att jag hoppas på att din mamma ska få må bra länge, och slippa massa onödigt lidande.
    Tänker på dig!

    Stor kram, Denise
  14. 7
    Nej. Fy, vad hemskt. Denna skitsjukom liksom tar över... känns det som. Den dyker upp överallt och det är hemskt och läskigt att tänka på.

    Vet inte vad jag ska säga dig, annat än att jag hoppas på att din mamma ska få må bra länge, och slippa massa onödigt lidande.
    Tänker på dig!

    Stor kram, Denise
  15. Medlem sedan
    Nov 2005
    #8
    Nämen fy så hemskt!!!! det finns inget vettigt att säga men jag tänker på dig *kramar om*
  16. 8
    Nämen fy så hemskt!!!! det finns inget vettigt att säga men jag tänker på dig *kramar om*
  17. Medlem sedan
    Dec 1999
    #9
    Tack!

    Ja det är inte klokt för överallt poppar denna skitsjukdom upp! Jag tror snart att alla kompisar vi känner har en förälder som fått cancer. Inte klokt alltså! Många har också förlorat en av sina föräldrar och jag har varit så glad som haft båda mina kvar.

    Kram

    Nikki
  18. 9
    Tack!

    Ja det är inte klokt för överallt poppar denna skitsjukdom upp! Jag tror snart att alla kompisar vi känner har en förälder som fått cancer. Inte klokt alltså! Många har också förlorat en av sina föräldrar och jag har varit så glad som haft båda mina kvar.

    Kram

    Nikki
  19. Medlem sedan
    Dec 1999
    #10
    Tack Sofia alla era kramar och värmande ord betyder mycket för mig!

    Kram

    Nikki
  20. 10
    Tack Sofia alla era kramar och värmande ord betyder mycket för mig!

    Kram

    Nikki
  21. Medlem sedan
    Jul 2004
    #11

    Fy så ledsamt och sorgligt

    Vilket hemskt besked att få, jag tycker vi är för unga för att behöva mista våra mammor!

    Skickar många varma kramar till dig och hela familjen!!
  22. 11
    Fy så ledsamt och sorgligt Vilket hemskt besked att få, jag tycker vi är för unga för att behöva mista våra mammor!

    Skickar många varma kramar till dig och hela familjen!!
  23. Medlem sedan
    Dec 2001
    #12
    Usch, vad trist ! Förstår att det är jobbigt och omtumlande för dig/er!
    KRAM!!!
  24. 12
    Usch, vad trist ! Förstår att det är jobbigt och omtumlande för dig/er!
    KRAM!!!

Liknande trådar

  1. Nu har jag fått besked.)
    By ung77 in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-09, 19:16
  2. Då har vi fått besked...
    By maija73 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-06-30, 09:14
  3. Nån som fått fel besked ang kön på UL?
    By Tussilago51 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 15:21
  4. Ni som fått ant.besked...
    By sagis in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 15:43
  5. Fått besked nu!
    By busan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 16:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar